اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته روابط عمومی انتخابات گچساران و باشت خبر داد

ثبت حماسه انتخابات گچساران و باشت توسط 50 خبرنگار

خبرگزاری فارس: عضو کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه گچساران و باشت از ثبت حماسه باشکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت توسط 55 خبرنگار و مستند‌ساز خبر داد.

ثبت حماسه انتخابات گچساران و باشت توسط 50 خبرنگار

سید نعمت‌الله حجازی‌اصل ظهر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تمامی تهدیدهای دشمنان تبلیغی برای مشارکت مردم شده است و از ساعات اولیه صبح تاکنون شاهد شور و نشاط انقلابی و انتخاباتی در حوزه گچساران و باشت و در کشور هستیم.

* امکانات نقلیه و پشتیبانی در اختیار خبرنگاران و مستند‌سازان قرار گرفته است

عضو کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه گچساران و باشت بیان داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشانه پایبندی آنان به نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحکیم وحدت ملی است.

حجازی‌اصل با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف پس از انقلاب ایران را به کشوری مقتدر تبدیل کرده است، یادآور شد: اگر انتخاب مردم بر اساس بصیرت و انتخاب افراد پاک و متقی باشد، این مسیر ادامه پیدا می‌کند.

وی از حضور و فعالیت 50 خبرنگار و مستند‌ساز انتخابات ۱۲ اسفند در گچساران و باشت از ساعات اولیه صبح امروز خبر داد و گفت: تصاویر، فیلم‌ها و مصاحبه‌های تهیه شده توسط عکاسان و فیلمبرداران به صورت فیلمی مستند از حضور حماسی مردم گچساران و باشت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تدوین می‌شود. 

حجازی‌اصل افزود: از این تعداد خبرنگار 35 نفر اخبار انتخابات گچساران و 15 نفر نیز اخبار و تصاویر انتخاباتی باشت را پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به حضور فعال خبرنگاران و عکاسان از لحظات اولیه صبح در محل فرمانداری و شعب اخذ رأی عنوان داشت: صدا و سیما، تمامی عکاسان و خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نمایندگی روزنامه‌های سراسری و مطبوعات و سایت‌های محلی با حضور در ستاد انتخاباتی حوزه گچساران و باشت و محل‌های شعب اخذ رأی، روند برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را ثبت و ضبط می‌کنند.

حجازی‌اصل با اشاره به تأمین لوازم و خودروی مورد نیاز برای خبرنگاران و مستند‌سازان انتخابات در گچساران و باشت ابراز داشت: کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی ستاد انتخاباتی حوزه گچساران و باشت ضمن صدور ابلاغ برای همه خبرنگاران و عکاسان و فیلمبرداران توسط فرماندار گچساران امکانات و خدمات لازم و خودرو در اختیار آنان قرار داده است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی یادآور شد: با وجود همه امکانات مورد نیاز، پوشش و ثبت این تصاویر بسیار سخت و کاری دشوار است.

* مردم گچساران و باشت نامی خوش در دفاع از انقلاب دارند

عضو کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حوزه انتخابیه گچساران و باشت تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت تجدید بیعت و میثاق دوباره با حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری فراهم شده است.

حجازی‌اصل مردم گچساران و باشت را مردمی ولایتمدار و دوستدار انقلاب توصیف کرد و گفت: مردم این دیار با حضور حماسی خود در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی نامی خوش از خود ثبت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و استقبال عمومی مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی و عشایری گچساران و باشت و در کل استان کهگیلویه و بویراحمد از روند انتخابات، پیش‌بینی می‌شود همچون انتخابات دیگر، بی‌نظیرترین حماسه حضور در انتخابات در این استان رقم بخورد.

به گزارش فارس، حوزه انتخابیه گچساران و باشت یکی از سه حوزه انتخابیه در کهگیلویه و بویراحمد بوده که دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول