اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنش‏های سیاسی از سرزمین خورشید تابان رخت بربست

گرمسار امروز گرم‏تر از همیشه / وحدت حرف نخست را می‏زند

خبرگزاری فارس: شهرستان گرمسار که همواره از لحاظ سیاسی در استان سمنان دارای بیشترین فعالیت‏ها بوده، امروز گرم‏تر از همیشه فقط به حضور حداکثری در انتخابات می‏اندیشد.

گرمسار امروز گرم‏تر از همیشه / وحدت حرف نخست را می‏زند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، شهرستان گرمسار که در روزهای اخیر در اوج فعالیت‏های سیاسی، سخنرانی‏ها، تبلیغات انتخاباتی و شور و حال نامزدها برای جلب نظر مردم بود، امروز فارغ از همه این بحث‏ها و جار و جنجال‏ها فقط یک خواسته دارد و آن هم حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات مجلس نهم است.

تنش‏های سیاسی امروز از سرزمین خورشید تابان رخت بربسته و وحدت در این شهرستان حرف نخست را می‏زند.

گزارش خبرنگاران فارس از سطح شهر گرمسار حاکی است؛ 12 اسفند روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران بوده و مردم گرمسار نیز با درک این موقعیت، امروز به میدان آمده‏اند و اکنون بسیاری از شعبه‏های اخذ رای در این شهر و شهرها و روستاهای تابعه شاهد جمعیت مشتاقی است که دقایقی زیادی در حوالی شعبه می‏‏ایستند تا رای خود را به صندوق بیندازند.

امروز، روزی است که مردم به فرموده امام راحل باید سرنوشت کشور خود را در چهار سال آینده مشخص کنند‌.

رای مردم ایران به منزله تائید جمهوری اسلامی، قانون اساسی و تقویت ولایت فقیه است و در زمان حاضر همه دیگر این امر مهم را درک کرده‏اند.

بر همه ما واجب است تا به عنوان یک وظیفه ملی و اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابیم و همبستگی ملت ایران را با هم به بیگانگان نشان دهیم‌.

حضور گسترده مردم شهیدپرور و انقلابی گرمسار امروز در پای صندوق‌های اخذ رای رقم خورده است و هر رای از آرای مردم، نا امیدی و یاس را در دل آمریکا و اسرائیل فراهم و آنها را در عرصه بین‌المللی محکوم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، دنیای ما، دنیای آمار است و هر چه آرای حضور مردم در انتخابات بیشتر و بالاتر باشد، به طور یقین نظام اسلامی ایران بیشتر تقویت می‌شود و دشمنان این نظام نیز پاسخ محکم‌تری از ملت شریف ایران می‌گیرند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول