اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تخلفی در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد صورت نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با قاطعیت می‌گویم که تخلفی در انتخابات این استان صورت نمی‌گیرد.

تخلفی در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد صورت نمی‌گیرد

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به فرمایشات رهبری پیرامون اهمیت و جایگاه انتخابات اظهار کرد: نصایح حکیمانه و توصیه‌های معظم‌له نصب‌العین مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

نیکزاد از بیانات جامع و مبسوط رهبری درباره موضوع مهم انتخابات به‌عنوان یک منشور انتخاباتی برگرفته از دیدگاه عالمانه و جامع‌نگر یاد کرد و افزود: عمل به این منشور برای مجریان و دست‌اندرکاران یک تکلیف مهم و سازنده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درک شرایط زمان و مکان، رصد همه موضوعات و ضرورت‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور و اشراف در تبیین این ضرورت‌ها و اولویت‌ها را از ویژگی‌های ممتاز رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد.

نیکزاد، قانونگرایی، امانتداری، بصیرت و ملاک بودن رای مردم و ایجاد فضای مشارکت و شور و نشاط را از مهمترین فرازهای سخنان رهبری در امر برگزاری این انتخابات دانست و افزود: عمل به این شاخص‌ها  مشی مسئولان و مجریان انتخابات در این استان خواهد بود.

وی به نظارت مسئولان، ناظران و بازرسان بر فرآیند تبلیغات و مهم‌تر از همه اخذ رای مردم در روز 12 اسفند تاکید کرد و اظهار داشت: زمینه بروز هیچ‌گونه تخلفی در هیچ مرحله‌ای از انتخابات در هیچ جای این استان نباید باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، قانونگرایی، صیانت از رای مردم و ایجاد زمینه مشارکت مردم در انتخابات، ایجاد فضای آرام و با نشاط برای برگزاری پرشور انتخابات مجلس نهم را وظیفه همه مجریان، ناظران، بازرسان، نامزدها و گروه‌ها دانست و تصریح کرد: 12 اسفند روز برگزاری انتخابات مجلس نهم، یک روز تاریخی دیگر برای ملت ایران اسلامی از جمله کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

*تاکید رهبری حضور پرشور و انتخاب اصلح است

نیکزاد، ضرورت احساس مسئولیت برای صیانت از تک تک آرای مردم را یک وظیفه اساسی و مهم برای مجریان و سایر عوامل دانست و گفت: در این استان همه پای‌ کارند تا شور و نشاط، امنیت و سلامت کامل انتخابات را تضمین کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ضرورت توجه آحاد مردم به انتخاب نامزدهای اصلح به‌عنوان یکی از توصیه‌های مؤکد رهبری را مورد تاکید قرار داد و گفت: در کنار مشارکت پرشور، انتخاب آگاهانه و اصلح‌گزینی به پربار نمودن انتخابات و تشکیل مجلس قوی و کارآمد برای حفظ اقتدار نظام کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول