اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

حضور مردم در انتخابات نشانه عشق به نظام و رهبری است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک، حضور مردم در انتخابات را نشانه عشق به مردم و مقام معظم رهبری برشمرد.

حضور مردم در انتخابات نشانه عشق به نظام و رهبری است

هوشنگ اعلایی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: طبق گزارشات واصله از بخش‌های مختلف شهرستان آبیک، مردم پیش از آغاز رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند که این همت والای مردم بیانگر اشتیاق و علاقه مردم به انقلاب و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی دموکراتیک‌ترین کشور دنیاست افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات در روند دموکراسی مردم منطقه که انقلاب‌هایشان از انقلاب اسلامی سرچشمه گرفته است، تأثیر به‌سزایی دارد.

این مسئول تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات دشمن‌شکن امروز، برگ زرین دیگری را بر تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌زنند.

فرماندار آبیک از اخذ 100 هزار تعرفه برگ رأی از سوی وزارت کشور خبر داد و گفت: با تمدید زمان انتخابات، آمادگی لازم را برای حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی داریم.

اعلایی حضور مردم در انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مردم با خلق حماسه دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام می‌کوبند.

وی ادامه داد: مردم سعی کنند تا در ساعات اولیه، رأی خود را داخل صندوق‌ها بیندازند تا با ازدحام جمعیت در ساعات پایانی مواجه نشوند.

فرماندار آبیک تأکید کرد: داشتن شناسنامه و سن 18 سال برای شرکت در انتخابات ضروری است و کارت ملی نیز به احراز هویت کمک می‌کند ولی بدون آن هم می‌توان در رأی‌گیری شرکت کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول