اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قابل پیش‌بینی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به معنای واقعی قابل پیش‌بینی بود.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قابل پیش‌بینی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس حجت‌الاسلام سید محمد موسوی صبح روز جمعه در دقایق اولیه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بازدید از شعب اخذ رأی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور دشمن‏ شکن مردم ولایتمدار سلماس در پای صندوق‌های رای چشم‏گیر و کم ‏نظیر است و همگان می‌دانستیم چنین صحنه‌های زیبایی خلق خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مقام عظمای ولایت در نخستین دقایق آغاز رای‏گیری در پای صندوق اخذ رای خاطرنشان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در پای صندوق رای و تاکید ایشان بر حضور مردم در ساعات ابتدایی روز این علاقه در مشارکت مردم ولایی سلماس را افزایش داده است.

این مسئول تصریح کرد: ولی امر مسلمین حضور در عرصه انتخابات را یک وظیفه ملی و میهنی می‌دانند و بر  حضور اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رای تاکید دارند خیلی خرسند هستیم از اینکه مردم با بصیرت‎، لبیک به بیان رهبر معظم انقلاب گفته و در پای صندوق‎های رای حضوری پرشور داشتند.

امام جمعه سلماس ادامه داد: مردم در صفوف به هم فشرده و با تاسی از فرمان مقام عظمای ولایت با شرکت در این فریضه عبادی و سیاسی سیلی محکم دیگری بر چهره منفور استکبار زدند.

وی تصریح کرد: در سلماس شاهد برگزاری انتخابات سالم خواهیم بود و مردم این اطمینان را داشته باشند که از آرای آنها  توسط ناظران شورای محترم نگهبان و هیئت بازرسی وزارت کشور  صیانت می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سلماس در پایان از مردم خواست تا در همان ساعت‎های اولیه حضور پرشوری داشته باشند و انتخاب خود را موکول به بعدازظهر نکنند تا با ازدحام جمعیت مواجه شوند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول