اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 295

بازدید استاندار مازندران از ستاد انتخابات

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با حضور در ستاد انتخابات مازندران در جریان چگونگی فعالیت‌های اعضای ستاد قرار گرفت.

بازدید استاندار مازندران از ستاد انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران و نماینده عالی دولت در استان لحظاتی قبل با حضور در ستاد انتخابات استان مازندران واقع در استانداری مازندران از زحمات اعضای ستاد قدردانی کرد.

به گزارش فارس، طاهایی صبح امروز با حضور در شعبه 41 اخذ رای در دبیرستان 15 خرداد شهرستان ساری در روز سرنوشت‌ساز شرکت کرد.

استاندار مازندران تعداد کاندیداهای مجلس در 9 حوزه انتخابیه را 75 نفر اعلام کرد و افزود: امروز با انتخاب مردم شهرهای مازندران 12 کرسی نمایندگان مجلس از آن مازندران است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات شورانگیزی را در مازندران در روزهای تبلیغات شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: حضور داوطلبان مجلس و طرفداران آنها مانور زیبایی از همدلی مردم بوده است.

این مسئول با تقدیر از تمام کسانی که در انتخابات نامزد شده‌اند، حضور اقشار مردم را در انتخابات ستود.

استاندار مازندران مردم را صاحب اصلی این انقلاب نامید و یادآور شد: امروز ملت شریف اسلامی با ذکر یا مهدی در انتخابات شرکت می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه امروز استکبار جهانی که در تمام انتخابات‌ها خرج و هزینه‌های بیهوده کرده و برای این انتخابات نیز بیکار ننشست، گفت: برخی از پیاده‌ نظام‌های داخلی نیز با بیگانگان کوردل همراه شدند.

طاهایی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را شورانگیز دانست و افزود: امیدواریم این شورانگیزی انقلابی در روز جاری نیز تکرار شود.

استاندار مازندران تمام روزهای انقلاب را روزهای مردم، امام و و شهدا دانست و خاطرنشان کرد: تمام کسانی که برای انتخابات باشکوه تلاش می‌کنند کارشان ارزشمند است.

این مسئول با تاکید بر رهنمود معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر انتخاب مدرس‌گونه در انتخابات مجلس یادآور شد: مردم سعی کنند کسانی را برگزینند که برای 75 میلیون ایرانی موثر باشد.

وی شجاعت، دین‌شناسی و زمان‌شناسی را از شرایط موثر انتخاب شوند‌گان دانست و ادامه داد: درک شرایط امروز انقلاب در عرصه بین‌المللی خیلی مهم است.

استاندار مازندران در پایان اذعان داشت: مجلس جای قانون‌گذاری است و کسی که انتخاب می‌شود برای مطالعه قوانین و نظارت بر اجرای قوانین وقت بگذارد.

مازندران 2 میلیون و 2 هزار و 302 نفر واجد شرایط رای دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول