اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

انتخابات در اصفهان پرشور است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: همه شرایط لازم برای برگزاری انتخابات مطلوب و ایمن فراهم است و انتخابات در اصفهان پرشور است.

انتخابات در اصفهان پرشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی مقارن ظهر امروز در نخستین نشست خبری خود در ستاد انتخابات استان اصفهان با تقدیر از زحمات خبرنگاران و رسانه‌های گروهی در پوشش اخبار انتخابات اظهار داشت: 2 هزار و 320 شعبه اخذ رأی در استان اصفهان از ساعت 8 صبح کار رأی‌گیری از مردم شریف اصفهان را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه‌ها قبل از ساعت 8 و با قرائت زیارت عاشورا و توسل به حضرت اباعبدالله علیه‌السلام آغاز شد اظهار داشت: در تمام شعبه‌ها فعالیت رأی‌گیری بدون هیچ گونه وقفه‌ای در حال انجام است.

اسماعیلی از رأی‌گیری الکترونیکی در 64 شعبه اخذ رأی شهرستان مبارکه خبر داد و با تأکید بر اینکه در این حوزه انتخابیه پس از بررسی‌های مکرر و انجام مانور لازم، کار رأی‌گیری به نحو مطلوبی در حال انجام است، بیان داشت: براساس اطلاعات رسیده از کلیه شعبه‌های اخذ رأی، به حمدالله امروز هم هم‌چون گذشته حماسه بزرگ دیگری در روز 22 اسفند اتفاق خواهد افتاد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: همکاران ما در ستاد انتخابات آماده پاسخ‌گویی به هر گونه درخواست از سوی مسئولان اجرایی و مردم شریف اصفهان هستند.

وی اضافه کرد: کار رأی‌گیری تا ساعت 6 عصر امروز ادامه یافته و در صورت لزوم ادامه فعالیت صندوق‌ها از سوی وزیر کشور از طریق مراجع رسمی اعلام می‌گردد.

اسماعیلی با اعلام آمار رسمی واجدین شرایط و نامزدهای انتخابات اظهار داشت: 3 میلیون و 94 هزار و 473 نفر از مردم اصفهان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، تا پایان ساعات دیروز 193 نفر در عرصه انتخابات نامزد شدند که از این تعداد 75 نفر از حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان کاندیدا شدند.

وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات استان اصفهان با هر گونه تخلف انتخاباتی از سوی نامزدها برخورد می‌کند گفت: با برخی از نامزدهای انتخاباتی که از صبح روز گذشته اقدام به ارسال پیامک نمودند برخورد می‌شود.

وی هم‌چنین نصب اسامی تمامی نامزدها در 300 نقطه شهر را از جمله نقاط قوت این دوره از انتخابات دانست و گفت: احتمال می‌رود دو یا سه نفر از نمایندگان اصفهان در دور دوم مشخص شوند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول