اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار است.

حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدرضا مرتضوی که به همراه امام جمعه شهرضا و جمعی از مسئولان ادارات و سازمان‌های شهرستان برای شرکت در انتخابات به شعبه 32 واقع در هنرستان شهید یاوری مراجعه کرده بود، در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی حوزه انتخابات در شهرضا افزود: مردم شهرضا هم‌گام با مردم سایر نقاط کشور از ساعات اولیه صبح امروز با حضور پرشور در عرصه انتخابات مشت محکمی بر دنیای استکبار زدند.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های رسیده تاکنون هیچ گونه مورد خاصی در سطح شعب اخذ رأی ایجاد نشده است و انتخابات با نظارت مداوم و دقیق در حال برگزاری است.

فرماندار شهرضا با تشریح لزوم شرکت در انتخابات بیان داشت: امیدواریم مردم شریف شهرضا در زمان معین شده در انتخابات شرکت کنند و شرکت در این فریضه را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مردم پرشور و انقلابی شهرضا از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی صلابت و ایستادگی خود را به منصه ظهور رساندند.

حضور مثال زدنی رأی اولی‌های شهرضا که با شور و شوقی وصف ناشدنی در صفوف به هم پیوسته بلوغ سیاسی خود را جشن گرفته‌اند از نکات جالب توجه در سطح شعب اخذ رأی است.

مردم شهرضا همان‌گونه که در بسیاری از حوزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جزو پیشگامان کشور بوده‌اند در ادوار مختلف انتخاباتی نیز با مشارکت پرشور و متحد خود از شهرستان‌های فعال استان اصفهان به شمار می‌روند.

رقابت‌های پرشور انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان با حضور هشت کاندیدا در حال انجام است و یک نفر به عنوان نماینده مردم شهرضا، دهاقان، گلشن و منظریه، راهی ساختمان بهارستان می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، 94 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان شهرضا و 38 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان دهاقان مسئولیت انجام مراحل رأی‌گیری را برعهده دارند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول