اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه‌ای دیگر از ملت ایران

شکوه انتخابات روسیاهان کاخ سفید را مبهوت کرد

خبرگزاری فارس: امروز حضور پرشور و حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رای بار دیگر روسیاهان کاخ سفید را مبهوت و متحیر ساخته و ناتوانی مستکبران غربی در خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

شکوه انتخابات روسیاهان کاخ سفید را مبهوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز، با حضور پرشور و باشکوه مردم با بصیرت، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی آغاز شده و غیور مردان و شیرزنان کشورمان بار دیگر با حضور همه جانبه در پای صندوق‌های رای، دشمنان اسلام و انقلاب را مبهوت و سردرگم ساخته‌اند و به راستی که «الیوم یئس الذین کفروا من دینکم».

امروز یکایک مردم همیشه سربلند و افتخارآفرین ایران اسلامی در جای جای میهن عزیزمان با حضور حماسی خود در صف‌های طولانی در شعب اخذ رای، آمده‌اند تا با صدایی رسا به گوش جهانیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی برسانند که در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا و امام شهدا(ره) و تبعیت از ولی فقیه، لحظه‌ای تردید نمی‌کنند.

مرد و زن، پیر و جوان، طلاب و روحانیون، اصناف و بازاریان، دانشجویان و دانش آموزان و معلمان، هنرمندان، ورزشکاران، کارمندان و کارگران و همه و همه در این روز بزرگ آمده‌اند تا رای خود را با گام‌های استوارشان پیوند زده و بار دیگر عشق و ارادت و وفاداری خود را در کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.

به راستی که حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جلوه‌ای از نصرت الهی است تا ایران اسلامی به فرزندان خود ببالد و روح ایمان و امید در ملت‌های مسلمان و آزادیخواه و عدالت طلب در سراسر پهنه گیتی را زنده‌تر از همیشه کند.

معاندان و بدخواهان نظام اسلامی که از ماه‌ها پیش برای دلسرد کردن مردم از انتخابات و حضور کمرنگ در پای صندوق‌های رای برنامه ریزی کرده و هجمه شدید تبلیغاتی را علیه کشورمان به راه انداخته بودند، امروز با مشاهده سیل خروشان مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سیلی محکمی از ملت غیور ایران اسلامی خورده‌اند.

مردم مومن و ولایی ایران ‌در حالی که شناسنامه‌های خود را در دست گرفته‌اند، از همان ساعات آغازین رای گیری، به شعب اخذ رای آمده‌اند و با ایستادن در صف‌های طولانی و گاه با انتظار بسیار، رای خود را برای انتخاب کاندیدای اصلح و تشکیل مجلسی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی به صندوق‌ها می‌اندازند.

امروز مردم ‌آمده‌اند تا همراه با اجتماع عظیم ملت ایران، با برگ برگ رای خود آینده‌ای پر از امید و سرفرازی برای ملت و مملکت خود رقم بزنند و چه زیبا و با شکوه سرود «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را بار دیگر با همه وجود در فضای عش آل محمد طنین انداز کرده‌اند.

بدون تردید، مردم کشورمان امروز با نگاهی عمیق و با آگاهی و شناخت، اصلح‌ترین‌ها را انتخاب و راهی بهارستان خواهند کرد تا با صیانت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب، آرمان‌های امام(ره) و شهدا و با ادای تکلیف، آرامش و اطمینان و پیشرفت را برای آینده کشورمان تضمین کنند.

===============

یادداشت: حسین شهبازی

===============

انتهای پیام/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول