اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/340

رشید: دشمنان از حضور حداکثری مردم در انتخابات هراس دارند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: امروز دشمن از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی هراس دارد.

رشید: دشمنان از حضور حداکثری مردم در انتخابات هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در بازدید از شعب اخذ رأی استان با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی از سوی عوامل اجرایی در انتخابات و رد هر گونه شایعه حمایت مسئولان و مدیران استان از فردی خاص اظهار داشت: هیچ یک از مسئولان استان گرایش به فردی خاص ندارند و بی‌طرف هستند.

وی افزود: این امر به عنوان یکی از آموزه‌های مهم دینی و اخلاقی همیشه و در همه ادوار مورد توجه برگزار کنندگان انتخابات بوده، هست و خواهد بود.

استاندار خراسان‌جنوبی حضور حداقلی مردم در انتخابات را استراتژی و راهبرد دشمنان داخی و خارجی دانست و تصریح کرد: همه مسئولان استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه تلاش می‌کنند.

رشید با تأکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده و اندیشمندانه مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، استکبار و کشورهایی که به صورت علنی دشمنی خود را نشان می‌دهند از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی هراس دارند.

رشید ایران را کانون و جهت اصلی و اساسی بیداری اسلامی عنوان کرد و گفت: این بیداری اسلامی منطبق بر احکام وحی الهی است و بدون تردید بازتابی از جلوه‌های ناب انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با حضور آگاهانه و بابصیرت خود تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

مقام عالی دولت در خراسان‌جنوبی با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات مجلس یادآور شد: طی 33 سال گذشته دشمنان هر سال در تمامی انتخابات، مشکلاتی خاص را ایجاد کرده‌اند.

رشید از استقرار عوامل اجرایی و مسئولان اخذ رأی در آغازین ساعات صبح در شعب خبر داد و گفت: خراسان‌جنوبی انتخاباتی سالم را برگزار می‌کند.

وی یادآور شد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در ساعات اولیه رأی‌گیری نسبت به انجام وظیفه شرعی و ملی خود اقدام و آن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول