اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان:

رای‏گیری در تمام شعبه‏ها با قوت ادامه دارد/ مردم رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه رای‏گیری در تمام شعبه‏ها با قوت ادامه دارد، تاکید کرد: از مردم درخواست می‏شود تا در ساعات اولیه رای‏گیری در انتخابات حضور یابند.

رای‏گیری در تمام شعبه‏ها با قوت ادامه دارد/ مردم رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند

علی‏رضا خلخالی دقایقی پیش در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: از ساعت هفت صبح امروز تمام صندوق‏ها برای جمع‏آوری آرای مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعبه‏های پیش‏بینی شده مستقر شد.

وی افزود: در ادامه رای‏گیری از مردمی که حتی قبل از ساعت هشت صبح در پشت درهای شعبه‏های اخذ رای حاضر بودند، طبق زمان‏بندی قانونی آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: از ساعت هشت صبح امروز تا کنون بر اساس گزارش‏های رسیده و بررسی‏های به عمل آمده توسط ستاد انتخابات استان سمنان، مشارکت مردم در انتخابات بسیار پرشور بوده است و این روال همچنان ادامه دارد.

خلخالی اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به حدی است که شبکه ارتباطی در نظر گرفته شده برای این امر به شدت دارای ترافیک بوده و سامانه‏های رایانه‏ای نشان‏دهنده این هستند که رای‏گیری در تمام شعبه‏ها با قوت صورت می‏گیرد.

وی تصریح کرد: شمار جمعیت مردمی در پای صندوق‏های رای برای انتخاب کاندیدای اصلح مورد نظرشان بسیار زیاد بوده و در تعداد قابل توجهی از شعبه‏های اخذ رای صف‏های طولانی برای انداختن رای به صندوق‏ها ایجاد شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: صبح امروز نیز که استاندار سمنان و هیئت همراه وی برای شرکت در انتخابات عازم سطح شهر شدند، در یکی دو شعبه ترافیک به حدی بود که استاندار سمنان به ناچار به جای خلوت‏تری برای شرکت در انتخابات و دادن رای خود مراجعه کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات به یاری خداوند متعال از صبح امروز به شدت افزایش پیدا کرده که البته هنگام ظهر و نماز جمعه تا حدودی این حضور کاهش می‏یابد؛ اما پیش‏بینی ما این است که از ساعات اولیه بعد از ظهر امروز این حضور دوباره به اوج خود برسد.

خلخالی خاطرنشان کرد: رای‏گیری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18 عصر امروز ادامه دارد و درخواست ما از مردم این است که در ساعات اولیه رای‏گیری و به موقع در انتخابات شرکت کرده و به فرد اصلح مورد نظر خود رای دهند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول