اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

فضای مطلوبی بر انتخابات حاکم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: فضای مطلوبی بر انتخابات حاکم است.

فضای مطلوبی بر انتخابات حاکم است

 به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی صبح امروز در آیین برگزاری انتخابات مجلس نهم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گزارش‌های دریافتی از نقاط مختلف استان بوشهر حاکی از شور و نشاط بسیار خوبی است و به نظر می‌رسد مشارکت بالایی داشته باشیم.

 

وی افزود: فضای بسیار خوب و مطلوبی بر انتخابات حاکم است و در شهرستان جم با نظارت خوب مسئولان تاکنون هیچ موردی از اختلال و بی‌نظمی گزارش نشده است.

 

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: دشمنان از ماه‌ها قبل با تبلیغات فراوان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی کردند و قصد داشتند نسبت به متشنج کردن فضای انتخابات اقدام کنند که الحمدالله این انتخابات باشکوه فراوان و با نظم خوبی در حال برگزاری است و بار دیگر دشمنان ناامید خواهند شد.

 

گنجی تصریح کرد: از ابتدای شکل‌گیری انتخابات تاکنون بیش از 30 انتخابات مهم و بزرگ برگزار شده و همواره شاهد سالم‌ترین و بی‌نقص‌ترین انتخابات بوده‌ایم و این امر اهمیت حضور و تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود را اثبات می‌کند.

 

وی یادآور شد: مردم شهرستان جم مردمانی مؤمن و انقلابی و ولایت‌مدار هستند و همواره در دفاع از نظام اسلامی و آرمان‌های انقلابی حضور داشته و دارند.

 

گنجی بیان کرد: رقابت انتخاباتی از صبح روز شنبه و با اعلام نتایج انتخابات باید به رفاقت تبدیل شود و تمام نامزدها اعم از نامزدهای برنده و بازنده باید برای رشد و سربلندی کشور و استان و شهرستان اهتمام ورزند و نباید فضا را ناسالم کنند.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول