اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از حواشی انتخابات گزارش می‌دهد

درخشش جنوب خوزستان در حماسه حضور

خبرگزاری فارس: امروز جنوب خوزستان در کشور می‌درخشد همچون گذشته، چون نگینی بر انگشتر تاریخ کشور؛ چون پایمردی و دلاوری دیروز مردانش و چون وفاداری و متعهد بودن امروز زنان و فرزندانش.

درخشش جنوب خوزستان در حماسه حضور

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، امروز در هر جای ایران اسلامی بروی عشق است و عشق است و عشق.

عشق به وطن، عشق به سرنوشت و در یک کلام عشق به امام و مقام معظم رهبری؛ امید و زندگی که به معنای واقعی در دل ایران پدیدار گشته و در مسیر ادای دین به نظام و انقلاب متجلی می‌شود.

امروز جنوب خوزستان روز بزرگی را در پیش‌رو دارد؛ روزی سرشار از شور و شعف و نور انتخاباتی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی.

حال و هوای غبارآلود و سرد این منطقه از شور بی‌وصف حاضران در پای صندوق‌های رأی به رنگی نو گراییده و این بی‌شک بهترین احساس یکدلی است.

امروز جنوب خوزستان در کشور می‌درخشد همچون گذشته، چون نگینی بر انگشتر تاریخ کشور؛ چون پایمردی و دلاوری دیروز مردانش و چون وفاداری و متعهد بودن امروز زنان و فرزندانش.

حقیقت را امروز باید در تک تک چشمان مردم دید، حقیقتی ناب سرشار از اخلاص و امید؛ و آن حقیقت امروز به راستی پدیدار است.

امروز دیگر مشتان گره خورده برای دفاع از آرمان‌هایمان در پای صندوق‌های تک‌رنگ رأی باز می‌شود و با شکلی دیگر دشمنان را خواب غفلت بیدار می‌کنیم، دشمنانی که امروز بیش از دیروز تشنه تماشای خستگی من و تو از ما هستند.

برخی حوزه‌ها از هجمه بسیار بالای جمعیت برخوردار بوده و مشارکت بسیار بالایی را در خود شاهد است و حضور مردم در برخی شعب دیگر کمرنگ‌تر است...

 

* به ایران علاقه‌مندیم

امروز وقتی در چند حوزه از افراد گوناگون سؤال می‌شود که چرا در انتخابات شرکت کردید همه آنها می‌گفتند وظیفه دینی ما است، ولی فرد سالخورده‌ای که توان راه رفتن نداشت می‌گفت این تبلیغ را علیه نظام نمی‌بینی می‌خواهند کشور را به تصرف خود در آوردند پس لازم است همه شرکت کنند.

امروز کودکان زیادی در حوزه‌های انتخابیه هستند؛ وقتی از آنها سؤال می‌شود که چرا به این مکان آمده‌اید می‌گفتند ما نمی‌توانیم رأی بدهیم ولی حداقل می‌گوییم به این کشور علاقه داریم و هیچگاه از آرمان‌های آن دست نخواهیم کشید.

وقتی از فرمانداران شهرهای استان خوزستان درباره حضور مردم در شهرها سؤال می‌‌شود با شوق فراوان حضور مردم را غیرقابل توصیف اعلام می‌کنند.

 

* حضور گسترده مردم در انتخابات پیام اسلام به جهانیان است

فرماندار ویژه آبادان امروز در خصوص حضور پرشور مردم در انتخابات این دوره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مردم پیش از ساعت رأی در محل شعب حاضر شدند و یک شور و شوق انقلابی داشتند.

وی افزود: امروز در تمام شهر مردم با شور و نشاط انقلابی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

بهرام ایلخاص‌زاده اضافه کرد: از مردم این منطقه برای حضور و مشارکت بالا در انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنیم.

به گفته وی حضور امروز پیام ویژه‌ای برای تمام دنیا که همانا اقتدار ایران اسلامی است را خواهد داشت.

 

* حضور مردم در انتخابات قوت قلب به نظام است

فرماندار خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر نیز از حضور گسترده پیر و جوان در این شهر در پای صندوق‌های رأی خبر داد، اظهار کرد: امروز مردم شهر و روستای خرمشهر با حضور گسترده دین خود را به نظام ادا خواهند کرد.

وی افزود: در این شهرستان مردم قبل از ساعت مقرر در پای صندوق‌های رأی حاضر بوده که این قوت قلب نظام خواهد بود.

عبدالله حسینی نیز با تشکر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد: حضور گسترده مردم باعث استحکام نظام در عرصه بین‌المللی خواهد بود.

وی نقش حضور مردم را در صحنه‌های سیاسی کشور بی‌بدلیل بیان کرد و گفت: امروز بار دیگر مردم خوزستان دلدادگی و وابستگی خود را به مقام معظم ثابت خواهند کرد.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: حضور و آرای مردم، موجب یأس دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد.

و مطمئناً این حضور وظیفه مسئولان را سنگین‌تر خواهد کرد و امیدوارم پیامدهای آن مثبت همچون حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باشد؛ زیرا حضور مردم همچنان باعث اقتدار کشور در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه خواهد شد.

...............................

گزارش از مریم خبازی

...............................

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول