اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

ثبت‌نام 5 نامزد انتخاباتی مجلس در شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از ثبت‌نام پنج نامزد انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی در این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام 5 نامزد انتخاباتی مجلس در شادگان
سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی قرار داریم، باید در راستای اجرای سالم و بدون دغدغه آن نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.
وی با بیان اینکه هماهنگی مسئولان ادارات شهر در این زمینه مشهود است، افزود: همه دستگاه‌ها و ادارات شهری باید با رعایت کامل بی‌طرفی و برگزاری انتخابات سالم، زمینه اعتماد مردم را فراهم ساخته و از هیچ نامزد و یا گروهی در انتخابات حمایت و جانبداری نکنند.
فرماندار شادگان با بیان تعداد آرای ثبت‌نامی نامزدهای انتخاباتی در این شهرستان عنوان کرد: پنج نامزد انتخاباتی در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.
وی اضافه کرد: افراد ثبت‌نام شده همگی اصولگرا بوده و در راستای خدمت به نظام و ولایتمداری گام برمی‌دارند.
فیوضی با اشاره به اینکه نباید اجازه ایجاد تفرقه را به دشمنان بدهیم، بیان کرد: چنانچه چنین اجازه‌ای را به دشمنان اسلام بدهیم چهره انتخابات مخدوش و مکدر خواهد شد بنابراین باید راه‌های نفوذ فرصت‌طلبان را ببندیم.
وی تصریح کرد: کاندیداها هنوز از مرحله تأیید نهایی هیئت اجرایی شهرستان نگذشته‌اند به همین دلیل از ذکر اسامی آنها فعلاً خودداری می‌کنیم.
فرماندار شادگان با اشاره به تهاجمات فکری سال‌های اخیر ضد ایران گفت: ایران اسلامی در گذشته همواره مورد هجوم بیگانگان قرار گرفته و دشمنان ایران از هر فرصتی برای نفوذ به بدنه ملت و هجوم فکری و عملی استفاده کرده‌اند اما با تدابیر به موقعی که مقام معظم رهبری در مقابله با این توطئه‌ها اندیشیده‌اند، خوشبختانه هیچ‌گونه آسیبی به پایه‌های این نظام وارد نشده‌ است.
وی همچنین با تأکید بر پیروی از دستورات امام راحل (ره) مبنی بر مشارکت همگانی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تمهیدات لازم برای قانونمند اجراشدن انتخابات و امانتداری از آرای مردم به‌کار گرفته شده که امیدواریم امسال نیز با حمایت همه مسئولان و عملکرد صحیح دستگاه‌های اجرایی شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور همچون گذشته باشیم.
فیوضی در پایان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در نهمین انتخابات مجلس شورای‌اسلامی از نشانه‌های شکست دشمنان کشور خواهد بود، گفت: بدون شک مردم با حضور در پای صندوق‌های‌رأی بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری‌اسلامی اعلام خواهند کرد.
انتهای پیام/م20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول