اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

رشد 130 درصدی ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی در بهبهان

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از رشد 130 درصدی ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره پیش در این شهرستان خبر داد.

رشد 130 درصدی ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی در بهبهان
فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: انتخابات تجلی حضور مردم و مشارکت مهم آنها برای رقم زدن سرنوشت خود بوده که این امر وظیفه ملی و انسانی همه ما است.
وی با بیان اینکه انتخابات همواره فرصت بسیار مهمی برای تقویت نظام بوده و برگزاری 29 انتخابات در نظام جمهوری‌اسلامی تا به امروز نشان‎دهنده مردم‎سالاری آن است، افزود: با عنایت به فرمایشات ولایت‌فقیه، انتخابات در کشور ما تا حدودی چالش برانگیز بوده و باید ضمن اینکه بدانیم این رویداد پشتوانه امنیت کشور است از چالش‎های مذکور به خوبی مراقبت کرده و تلاش‎های دشمنان برای ایجاد مشکل در برگزاری انتخابات را چون همیشه ناکام بگذاریم.
فرماندار بهبهان با اشاره به اینکه فعالیت‎های مرتبط با برگزاری انتخابات از ماه‌های قبل آغاز شده است، گفت: لازم است فضای انتخابات فضایی با نشاط، شفاف و آرام بوده و باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری ضمن برنامه‎ریزی مناسب، جریانات مربوط به برگزاری این رویداد مهم به خوبی هدایت شوند.
وی به تعداد آرای نامزدهای ثبت‌نامی انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون 23 نامزد انتخاباتی در شهرستان ثبت‌نام کرده که با انصراف دو نفر آنها، نامزدی 21 نفر آنها قطعی شده است.
باذلی‌محبوب با بیان اینکه تعداد پنج نفر آنها از طریق ستاد انتخاباتی تهران و 18 نفر دیگر در شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: جوان‌ترین این افراد متولد سال 1359 و مسن‌ترین آنها متولد 1320 است.
وی با اشاره به مدارک تحصیلی نامزدهای انتخاباتی شهرستان ادامه داد: در این راستا یک نفر دکترای پزشکی، یک نفر دکترای داروسازی، تعداد دو نفر دارای مدرک دکترای علمی و دیگر نامزدها نیز مدرک کارشناسی ارشد دارند.
بنا به گفته فرماندار بهبهان ثبت‌نام کاندیداها در این دوره انتخابات نسبت به سال گذشته با رشد 130 درصدی مواجه بوده است.
وی با اشاره به چهار شعار مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و امانتداری اظهار داشت: در سطح شهرستان نیز تلاش‎های فراوانی شده و با برگزاری جلسات متعدد و ارتباط بسیار نزدیک با هیئت نظارت در راستای عملی به این چهار شعار مهم وزارت کشور گام برداریم.
باذلی‎محبوب خاطرنشان کرد: ما با همه کاندیداها یکسان برخورد کرده همه را با آغوش باز پذیرفته و به مردم این قول را می‎دهیم که به تمام معنا و به دور از هرگونه جانبداری، امانتدار آرای آنها باشیم.
وی در پایان از برگزاری رایانه‎ای 96 درصد انتخابات پیش‌رو خبر داد و گفت: از 25 فرایند انتخاباتی، 24 فرایند آن رایانه‎ای انجام شده و در 10 درصد کشور نیر مرحله آخر که مرتبط با نوشتن رأی است نیز به صورت رایانه‎ای انجام می‎شود.
انتهای پیام/م20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول