اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد:

تشکیل کمیته 6 گانه برگزاری انتخابات مجلس در بهبهان

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از تشکیل کمیته‎های شش‎گانه در این شهرستان برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس خبر داد.

تشکیل کمیته 6 گانه برگزاری انتخابات مجلس در بهبهان
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‎محبوب ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه یکی از زیرساخت‎های انقلاب اسلامی مردم‎سالاری دینی است، اظهار داشت: تا به امروز بیش از 30 انتخابات را در حوزه‎های مختلف در سطح کشور برگزار کرده‎ایم اما انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتخاباتی بسیار مهم بوده و از درجه بالاتری برخوردار است.
وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم که زمینه‎های لازم برای حضور باشکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کرده و شاهد برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم ایران در پای صندوق‎های رای باشیم.
باذلی‎محبوب خاطرنشان کرد: ما به دنبال اجرای یک انتخابات سالم بوده و قسم یاد می‎کنیم که در انجام این کار امانتدار بوده و یک لحظه از انجام مسئولیت‎های خود کوتاهی نکرده و در این موضوع حضوری دائم خواهیم داشت.
وی افزود: خوزستان در انتخابات پیش رو به سه منطقه تقسیم شده و مسئولیت هشت شهرستان استان به بهبهان محول شده است.
فرماندار بهبهان در ادامه افزود: مسئولان ادارات و دستگاه‎ها ضمن اینکه اجازه استفاده از امکانات دولتی را برای انتخابات جز در ستاد واقع در فرمانداری ندارند باید از دخالت در مسئله تبلیغات مربوط به انتخابات و جانب‎داری از شخص خاصی پرهیز کنند.
وی از تشکیل کمیته‎های شش‎گانه‎ای در بهبهان به منظور انجام امور مربوط به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: نخستین تقاضای ما از این کمیته‎ها، هماهنگی و همکاری کامل با یکدیگر به منظور برگزاری یک انتخابات در کمال آرامش و با حضور حداکثری مردم است.
باذلی‎محبوب با اشاره به شعارهای وزرات کشور در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت حداکثری، قانون‎مداری، عدالت‎محوری و امانتداری، چهار شعار وزارت کشور در این دوره از انتخابات بوده و همه ما باید به همه این شعارها جامعه عمل بپوشانیم.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‎ها و تقویم روزانه فعالیت‎های مربوط به برگزاری انتخابات نیز ابلاغ شده و ما طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته عمل خواهیم کرد.
فرماندار بهبهان با بیان اینکه نکات مهم و مورد توجه در خصوص انتخابات پیش رو در جلسات مختلف و متعددی در حال بررسی است، افزود: هر یک از مسئولان که پیشنهادی در خصوص بهتر برگزار کردن این انتخابات و حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‎های رای دارند، آن را به ما منتقل کنند تا مورد توجه قرار داده و بررسی کنیم.
باذلی‎محبوب در پایان خاطرنشان کرد: حساسیت‎ها برای این موضوع بسیار زیاد بوده و همه مسئولان باید از نزدیک در انتخابات حضور داشته و برنامه‎های آن را دنبال کنند.
انتهای پیام/غ10 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول