اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

برگزاری هر انتخابات پیام پایداری دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: برگزاری هر انتخابات پیام روشنی برای جهانیان دارد و آن پایداری، استقامت و وفاداری ملت پای آرمان‌های انقلاب است.

برگزاری هر انتخابات پیام پایداری دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌اللهی در جمع ناظران انتخابات اظهار داشت: معنی انتخابات در زندگی امروز مردم همان تصمیم‌گیری آزادانه توأم با اراده و فکر و برای مشارکت در قدرت سیاسی است.

وی عنوان کرد: ملت ایران روز جمعه یک حماسه ملی و سیاسی را با مشارکت میلیونی در سرنوشت ملی رقم می‌زنند.

این مسئول اضافه کرد: وقتی قدرت از آرای مردم ریشه می‌گیرد مردم احساس نقش و تاثیر در اداره امور جامعه می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با بیان اینکه جامعه امروزی ایران و به ویژه نسل جوان از نقش داشتن در تصمیم‌های بزرگ و سیاسی کشور احساس لذت کرده و سرزنده می‌شوند، ادامه داد: سرزنده بودن و نشاط انقلاب اسلامی به خاطر حضور آحاد ملت در صحنه‌های اجتماعی و سرنوشت خویش است و برای شکستن تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی باید یک اراده مستحکمی داشت.

این مسئول تصریح کرد: شناسنامه سیاسی ملت ایران توسط خود مردم نوشته می‌شود و این قدرت انتخابات در جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی ایجاد تنش اجتماعی را آرزوی دشمنان در روزهای انتخابات برشمرد و افزود: با رعایت اصول از سوی کاندیداها و هواداران کوچک‌ترین تنشی در این دوره از انتخابات در آذربایجان غربی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه با وجود فشارها و تحریم اقتصادی دشمن علیه ملت ایران وقتی سرنوشت ملی ایران مطرح می‌شود مردم مشکلات را به خاطر آرمان‌ها فراموش کرده و در صحنه حضور می‌یابند، گفت: مردم آذربایجان غربی روز انتخابات در صفوفی واحد و یکپارچه در دفاع از حیثیت ملی ایران به صحنه می‌آیند.

فتح‌اللهی متذکر شد: حضور مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در روزهای مثل راهپیمایی 22 بهمن خود را نشان می‌دهد به طوری که راهپیمایی مردم ارومیه با حضور کشیش‌های مسیحی و علمای سنی و شیعه در محکومیت قرآن‌سوزی در آمریکا نمونه‌هایی از دلدادگی مردم استان از آرمان‌هاست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اذعان داشت: مردم آذربایجان غربی روز انتخابات نیز از هر قشر و مذهب و طائفه‌ای که باشند در صفوفی واحد و یکپارچه در دفاع از حیثیت ملی ایران به صحنه خواهند آمد.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول