اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 224

قزل‌سفلی: برگزاری انتخابات سالم هدف همه دست‎اندرکاران است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات گنبدکاووس گفت: چشم مردم دنیا به این انتخابات دوخته شده و برگزاری انتخابات سالم و قانونی هدف همه دست‎اندرکاران انتخابات است.

قزل‌سفلی: برگزاری انتخابات سالم هدف همه دست‎اندرکاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلی در همایش توجیهی نمایندگان فرماندار و کاربران نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس که در سالن فرهنگی هنری ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در این شهرستان 165 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار جانمایی شده است.

وی تصریح کرد: 70 شعبه از شعب اخذ رأی در شهر گنبدکاووس و یک شعبه در شهر اینچه‌برون مستقر شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس در خصوص استقرار شعب اخذ رأی روستایی نیز گفت: تعداد 75 شعبه در روستاهای بخش مرکزی و 19 شعبه در روستاهای بخش داشلی‌برون استقرار دارد. 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس ‌تعداد عوامل برگزارکننده شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامات را در این شهرستان 2 هزار و 475 نفر اعلام کرد.

قزل‌سفلی با بیان اینکه تاکنون دو نفر از نامزدهای انتخاباتی در شهرستان گنبدکاووس اعلام انصراف کرده‌اند اذعان داشت: در حال حاضر شش نفر نامزد در رقابت انتخاباتی شرکت دارند.

وی شور و نشاط انتخاباتی را در شهرستان گنبدکاووس بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی‎های انجام شده انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد و پیش‎بینی می‌شود درصد مشارکت مردم شهرستان گنبدکاووس در انتخابات بالا باشد.

در پایان همایش نمایندگان فرماندار و کاربران رایانه در شعب اخذ رأی حضور یافتند و در شعب به بررسی نهایی امکانات شعب پرداختند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول