اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز اتفاق می‌افتد

آغاز رأی‌گیری در سمنان / پیش‌بینی حضور 70 درصدی سمنانی‌ها در انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات سمنان اعلام کرد: مشارکت سمنانی‌های در انتخابات بیش از 70درصد است و 185 نفر کار بازرسی از انتخابات را در سمنان انجام می‏دهند.

آغاز رأی‌گیری در سمنان / پیش‌بینی حضور 70 درصدی سمنانی‌ها در انتخابات

حسن اقوامی‏پناه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: بازرسی یکی از مهم‏ترین بخش‏های فعالیت در انتخابات بوده و بازرسان همواره کوشیده‏اند تا سلامت انتخابات تأمین شود.

وی ادامه داد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز کارهای بازرسی از شعبه‏های اخذ رأی به همت و تلاش 185 بازرس در حوزه شهرستان سمنان انجام می‏شود و همه می‏کوشند تا هیچ حرف و حدیثی در برگزاری انتخابات در این حوزه وجود نداشته باشد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان با بیان اینکه همه افرادی که به عنوان بازرس و سربازرس در انتخابات آتی فعالیت خواهند کرد، دوره‏های آموزشی مورد نیاز را پشت سر گذاشته‏اند، اضافه کرد: همه این افراد مفاهیم و موضوعات لازم را در راه برگزاری مطلوب انتخابات فرا گرفته‏اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اقوامی‏پناه هم‌چنین توصیه‏هایی نیز به بازرسان و سربازرسان انتخاباتی در سمنان داشت و در این زمینه افزود: بارها تذکر داده‏ایم که تعامل مناسب این افراد با نماینده‏های فرماندار و اعضای شعبه‏های اخذ رأی یکی از موارد لازم و ضروری است که همه باید به آن عنایت داشته باشند.

وی اضافه کرد: بازرسان و سربازرسان انتخاباتی باید در روز برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به آموزش‏های ارائه شده عمل کنند و تعامل و حفظ وحدت عامل مهمی در انجام مطلوب وظایف بازرسان است.

به گزارش فارس، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از ساعتی پیش در کشور برگزار ‏شده‌ است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان، مشارکت مردم استان سمنان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را حداقل 70 درصد اعلام کرده است.

خلخالی با بیان اینکه در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی به چند دلیل مهم شاهد افزایش حضور مردم در صحنه انتخابات خواهیم بود، در تشریح این دلایل چنین اظهار داشت: استان سمنان دارای مردمی فهیم، با سواد، با اعتقادی محکم به مبانی دینی و ولایت‏مدار است که همواره در چارچوب نظام و ولایت هستند.

وی تصریح کرد: این ویژگی‏ها نشانه‏های محکمی است تا مردم این خطه هر گاه که احساس کنند، نظام اسلامی به حضور آنها نیاز دارد و باید از انقلاب خود دفاع کنند، وارد صحنه ‏شوند و تجربه نیز نشان داده است که این مردم همواره پای کار بوده‏اند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول