اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران:

تیم خبرنگاران مدیریت بحران در مازندران تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: به منظور تسریع و تسهیل در فرآیند اطلاع‌رسانی شفاف،‌ دقیق و به‌هنگام به‌زودی تیم خبرنگاران مدیریت بحران در جمعیت هلال‌احمر استان تشکیل می‌شود.

تیم خبرنگاران مدیریت بحران در مازندران تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، به منظور تقویت تعامل رسانه‌ای و همکاری‌های مشترک و اطلاع‌رسانی جامع از برنامه‌ها و عملکرد جمعیت هلال‌احمر مازندران، مهدی ولی‌پور مدیرعامل این جمعیت با حضور در دفتر روزنامه حرف مازندران با مدیرمسئول این روزنامه گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ولی‌پور با تقدیر از تعامل روزنامه حرف با هلال‌احمر استان گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد جمعیت استان را ارائه کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران آموزش را زیرساخت مهم تمام فعالیت‌ها و اقدامات هلال‌احمر عنوان کرد و افزود: به اعتقاد ما ترویج و توسعه آموزش‌های امدادی یکی از راهکارهای مهم کاهش خسارات ناشی از حوادث و سوانح طبیعی و انسانی است که در این میان نقش رسانه و به‌ویژه مطبوعات محلی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ولی‌پور تصریح کرد: اهتمام جدی به رسانه‌ها و تعامل سازنده و دوسویه با اصحاب جراید و مطبوعات از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان است.

وی همچنین گفت: به منظور تسریع و تسهیل در فرآیند اطلاع‌رسانی شفاف،‌ دقیق و به‌هنگام به‌زودی تیم خبرنگاران بحران در جمعیت هلال‌احمر استان تشکیل می شود.

در ادامه این نشست شکرالله رضازاده شرمه مدیرمسئول روزنامه حرف نیز با تقدیر از اقدامات موثر و خدمت‌رسانی جمعیت هلال‌احمر استان بویژه در مواقع بحران تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای تعامل و همکاری با جمعیت هلال‌احمر قائل نیستیم و معتقدیم کمک و مساعدت به دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسان و مردمی نظیر جمعیت هلال‌احمر در حقیقت فعالیت در راستای تقویت نظام است.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران همچنین آمادگی این روزنامه را برای توسعه و تقویت همکاری‌ها و اجرای پروژه‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی مشترک اعلام کرد.

در پایان این نشست لوح سپاس مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مازندران به مدیرمسئول روزنامه حرف اهدا شد.

انتهای پیام/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول