اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان فروردین 91

بازدید از اماکن تاریخی کرمان برای خبرنگاران رایگان است

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بازدید از موزه‌ها، اماکن تاریخی و گردشگری سراسر استان کرمان تا پایان فروردین ماه سال 91 برای خبرنگاران رایگان است.

بازدید از اماکن تاریخی کرمان برای خبرنگاران رایگان است

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با موافقت سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بازدید از موزه‌ها، اماکن تاریخی و گردشگری سراسر استان تا پایان فروردین ماه سال 1391 برای خبرنگاران رایگان شد.

وی افزود: از این پس خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه عضو خانه مطبوعات استان کرمان می‌توانند به همراه خانواده‌های خود حداکثر چهار نفر از همه موزه‌ها، اماکن تاریخی و گردشگری دیار کریمان به صورت رایگان بازدید کنند.

افضلی هدف از انجام این مهم را تقدیر از زحمات خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی و آشنایی هر چه بیشتر آنها با داشته‌های تاریخی و فرهنگی این خطه برشمرد و افزود: بی‌شک معرفی و شناساندن یادگارهای به جا مانده از گذشتگان بدون همکاری و تعامل اصحاب قلم و رسانه میسر نیست.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری استان کرمان گفت: ارائه کارت عضویت خانه مطبوعات استان کرمان برای بازدید رایگان از اماکن مذکور از سوی خبرنگاران الزامی است.

افضلی خاطرنشان کرد: به زودی تسهیلات بیشتری برای بهره‌مندی اصحاب رسانه استان از سوی این اداره‌کل در نظر گرفته می‌شود.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات و تخفیفات ویژه‌ای در قالب تورهای زیارتی و سیاحتی به اصحاب قلم و رسانه استان کرمان اعطا شده است.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول