اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد گلستان:

تمام خبرنگاران گلستان باید از فیلتر آموزش عبور کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تمام خبرنگاران گلستان باید از فیلتر آموزش عبور کنند.

تمام خبرنگاران گلستان باید از فیلتر آموزش عبور کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری عصر امروز در جمع خبرنگاران گلستان اظهار داشت: چند روز پیش نشست مشترک خانه مطبوعات با استاندار گلستان برگزار شد که نتایج مثبتی را به همراه داشت و حاکیت از تحول در مطبوعات استان دارد.

وی با اشاره به اینکه آهنگ تحول در مطبوعات استان آغاز شده است، تصریح کرد: خبرنگاران نیز به مجموعه خانه مطبوعات از لحاظ فکری باید کمک کنند و تا آنها جدای از هر گرایش فکری و اختلافات به دنبال حل مسائل این قشر باشند.

منتظری به اعضای خانه مطبوعات گلستان پیشنهاد کرد تا تیمی شایسته از خبرنگاران تشکیل دهند تا گلستان از این لحاظ در نقطه اوج قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص برگزاری دوره‎های آموزشی خبرنگاری بیان داشت: با صحبت‎های که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دانشگاه‎ها و مراکز عالی داشته است توافقاتی صورت گرفته تا آموزش‎های عمومی و تخصصی دوره‎های خبرنگاری در این مراکز آموزش داده شود تا کسانی که در زیر پرچم خبرنگاری قرار دارند از آن بهره‎مند شوند.

وی با اشاره به رعایت جایگاه خبرنگاران تاکید داشت: برای اینکه هر کس به راحتی پا به این عرصه نگذارد شاخصه‎های را تعریف کنیم تا کسانی وارد جامعه خبری شوند که از معیارهای خاص برخوردار باشند.

منتظری در ادامه بیان کرد: ساماندهی منطقی و قابل دفاعی که در مجموعه خبرنگاران شکل گرفته است ترسیم افقی روشن در پیش روی مطبوعات گلستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه خانه مطبوعات چشم‎اندازی رفیع را برای اصحاب رسانه دنبال می‎کند، اذعان کرد: دستیابی به این اهداف بدون مساعدت قاطبه خبرنگاران امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی یادآور شد: اولین انتظار در منشور خانه مطبوعات این است که اعضا هم عهد و هم پیمان شوند و از حاشیه‎ها بپرهیزند و به متن بپردازند تا پس از طی دوره نمایندگی خود در خانه مطبوعات شرمسار وجدان خود نباشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول