اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

فعالیت‌های بانکی تسهیل شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: بروکراسی حاکم بر امور بانکی نباید سخت و پیچیده باشد.

فعالیت‌های بانکی تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه شنبه در جمع مدیران و اعضای صندوق مهر امام رضا (ع) استان کرمان اظهار داشت: اشتغال به عنوان دغدغه اصلی نظام، دولت و مردم است و در این راستا باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم.

وی بیان داشت: صندوق مهر امام رضا (ع) قرار نبود به فعالیت های اداری بدل شود، بروکراسی حاکم بر امور بانکی نباید سخت و پیچیده باشد.

نجار عنوان کرد: در بحث اشتغال باید امور را تسهیل کرد و فعالیت ها را در اسرع وقت به انجام رساند.

وی با تأکید بر کمک به دریافت وام و ایجاد اشتغال ابراز داشت: پرداخت تسهیلات را سهل و آسان بگیرید و به دنبال افرادی باشید که درصدد انجام کار هستند و طرح آنها توجیه اقتصادی دارد.

نجار عنوان کرد: در دریافت معوقات بانکی نیز جدی باشید، اما سختگیری صوت نگیرد، نظارت نیز باید به نحوی باشد که طرح اجرایی منجر به تولید شغل شود.

استاندار کرمان با اشاره به 12 اسفند ماه اظهار داشت: وظیفه دینی، شرعی و الهی هر فردی است که در انتخابات حضور داشته باشد و دیگران را برای این مسئله مهم تشویق کند.

وی تصریح کرد: همه افراد در حوزه کار، اجتماعی و زندگی باید برای حضور در پای صندوق های رأی تلاش کنند تا به هدف نهایی و اصلی برسیم.

بهرام لطیفی مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: در سال 85 که صندوق مهر امام رضا (ع) در استان کرمان فعالیت خود را آغاز کرد، 34 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی در زمینه اشتغال داشت.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته طی سال جاری این تسهیلات به 231 میلیارد و 363 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

لطیفی بیان داشت: در بحث ازدواج نیز 140 هزار نفر از زوج های جوان به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی عنوان کرد: افزایش اشتغال به تنهایی ملاک نیست، در کنار این مسئله باید به افزایش بهره‌وری نیز توجه کرد که با آموزش‌های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی ممکن می شود.

لطیفی تصریح کرد: طبق دستورالعمل‌ها، صندوق بعد از یک ماه از پرداخت تسهیلات باید بر روند کار و اجرایی شدن آن نظارت داشته باشد و در دوره های بعد هر شش ماه یک‌بار این کار انجام می شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول