اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه اشتغال مطرح شد

اقدام بانک‏های فیروزکوه در اعطای تسهیلات مشاغل مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: بانک‏های شهرستان فیروزکوه نتوانستند متناسب با پرونده‏های ارسالی به بانک‏ها در زمینه اعطای تسهیلات مشاغل اقدام کنند.

اقدام بانک‏های فیروزکوه در اعطای تسهیلات مشاغل مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران اسماعیل اسفندیار پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه و اشتغال شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: ایجاد اشتغال یکی از مهم‏ترین مباحث اقتصادی دولت در سال 90 بوده است.

وی ادامه داد: از مجموع 300 هزار شغل ثبت شده در استان تهران 8 هزار و 787 شغل برای شهرستان فیروزکوه به ثبت رسیده است.

معاون اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: پیشرفت اشتغال در دستگاه‏های اجرایی باید رصد شود.

اسفندیار اضافه کرد: با محوریت عملکرد بانک‏ها در مشاغل خانگی باید سرپرستی‏های بانک‏های استان تهران همکاری‏های لازم را در زمینه اعطای تسهیلات مشاغل خانگی داشته باشند و با سرعت بیشتری در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی گفت: از یک‏هزار و 228 پرونده ارسالی به بانک‏ها برای ایجاد مشاغل تنها 38 پرونده پرداختی داشته‏اند.

معاون اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: بانک‏های شهرستان فیروزکوه نتوانستند متناسب با سرپرستی‏ها و پرونده‏های ارسالی به بانک‏ها در زمینه اعطای تسهیلات عمل کنند.

اسفندیار ادامه داد: موظف هستیم که در شهرستان فیروزکوه بحث محوری اشتغال دولت را پیگیری کنیم و دستگاه‏های اجرایی و بانک‏ها باید گزارش‏های لازم را در این زمینه ارائه دهند.

وی اظهار کرد: همچنین دستگاه‏های اجرایی باید پرونده‏های خود را به صورت مرحله‏ای برای تعیین شعبه دریافت تسهیلات به بانک‏ها ارسال کنند.

معاون اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه ابلاغ بودجه به بانک‏های عامل شهرستان فیروزکوه با تاخیر صورت گرفته است تاکید کرد: بودجه‏ها از 23 بهمن‌ماه سال جاری به بانک‏ها ابلاغ شده است.

اسفندیار اضافه کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و کمبود نیرو، بانک‏ها از ساعت یک و نیم تا چهار و نیم ساعات کاری خود را به بحث مشاغل خانگی اختصاص داده‏اند و سهمیه دستگاه‏های اجرایی مختلف در بانک‏ها مشخص شده است.

وی افزود: در مجموع 3 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای شهرستان فیروزکوه در زمینه مشاغل از محل اعتبارات ابلاغ شده است.

معاون اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: دستگاه‏های اجرایی تا زمانی که اعتبارات تامین نشده افراد را به بانک‏ها معرفی کنند و پشتیبان‏ها مشخص شوند.

این جلسه با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه و سایر مدیران دستگاه‏های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول