اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه خبرداد

معرفی 95 درصد متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه از معرفی 95 درصد متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی این شهرستان به بانک‌های عامل خبرداد.

معرفی 95 درصد متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کورش شعبانی عصر امروز در جلسه کمیسیون کارشناسی کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان قروه اظهار کرد: تاکنون بیش از 95 درصد متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی توسط دستگاه‌های اجرایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و اکثرشان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال همه بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید سرعت عمل بیشتری در ارائه تسهیلات به متقاضیان داشته باشند.

شعبانی همچنین به اشتغال تعهد شده استان در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به تعهد استان برای ایجاد 50 هزار و 580 فرصت شغلی در سال‌ جاری، سهم قروه از این میزان 4 هزار 900 فرصت شغلی تعیین شده است.

وی در مورد اجرای طرح راستی‌آزمایی فرصت‌های شغلی ثبت شده قروه در سامانه رصد، افزود: تاکنون بیش از یک‌هزار فرصت شغلی از تعداد مذکور راستی‌آزمایی شده که بررسی و تحلیل این یافته‌ها نشان‌دهنده 95 درصد واقعی بودن این شغل‌ها است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه در ادامه جایگاه سند توسعه اشتغال استان و شهرستان‌ها را در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی استان مورد تاکید قرار داد و گفت: محصول اصلی این سند تهیه دفترچه راهنما و مشوق‌های سرمایه‌گذاری است که در اختیار همه دستگاه‌ها و مسئولان قرار می‌گیرد.

به گفته شعبانی، در این سند تمام موانع و مشکلات موجود استان در ارتباط با ایجاد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به تفکیک شهرستانی شناسایی شده و برای هر کدام راهکارهای خاص اندیشیده شده است.

وی در ادامه به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار بیش از پیش کشور و یاس دشمنان می‌شود.

به گفته رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه، بدون شک ملت هوشیار، انقلابی و ولایت‌مداری ایران اسلامی در 12 اسفند جاری با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی گیری بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

وی از آمادگی کامل کمیته‌های کارگری و تولید کنندگان واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی شهرستان قروه برای حضور پرشور در این انتخابات خبر داد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب کاندیداهای اصلح توسط آنان ضامن اقتدار و توسعه بیش از پیش کشور خواهد شد.

شعبانی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات یکی از آزمون‌های ملت بزرگ ایران در مقابل چشم دشمنان است، اشاره کرد و افزود: این وظیفه آحاد مردم است که در این آزمون مهم و سرنوشت‌ساز مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول