اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان شیراز صورت گرفت

معرفی نخستین سرپرست بانک شهر منطقه 4

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان شهرداری و بانک شهر شیراز، مهدی حقگو به ‌عنوان نخستین سرپرست بانک شهر در منطقه 4 کشور در استان‌های فارس، بوشهر و کهگلویه و بویراحمد معرفی و مشغول به‌ کار شد.

معرفی نخستین سرپرست بانک شهر منطقه 4

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در مراسمی که به همین منظور بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان مدیریت شهرداری شیراز برگزار شد، محمد بیرانوند عضو هیئت مدیره بانک شهر با اعلام اینکه کشور به 10 منطقه تقسیم و استان‌های فارس، بوشهر و کهگلویه به‌ عنوان منطقه 4 این بانک، سرپرستی آن از سوی هیئت مدیره و مدیرعامل بانک بر عهده‌ مهدی حقگو واگذار شد، اظهار داشت: به منظور ارتقای بانک شهر سه عامل کارمزد محوری، بانکداری، توسعه خدمات نوین و بانکداری الکترونیک را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه بانک شهر در حال حاضر در عرصه‌های اقتصادی حضوری فعال دارد و درجات سازمانی و اداری تشکیلاتی را به منظور پل ارتباطی همیشگی بانک با شهرداری ایجاد می‌کنیم، گفت: مردم باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنان سوددهی خوبی داشته و سرمایه‌های آنان صرف کارهای عمران در همان شهر می‌شود.

عضو دیگر هیئت مدیره بانک نیز از صدور کارت‌بلیط اتوبوس در شیراز از ابتدای خرداد ماه سال آینده توسط این بانک خبر داد.

محمد اسدی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بانک شهر خوب بوده و خواستار ارتقای آن در تمام زمینه‌ها هستیم، اضافه کرد: چشم‌انداز این بانک در عرصه‌های اقتصادی، عمران و آبادانی شهرها از جمله کلان‌شهر شیراز موفقیت‌آمیز است.

در ادامه جلسه علی کاووسی فر رئیس شعبه قصرودشت این بانک گزارشی از فعالیت‌های 5،2 ساله بانک شهر را ارائه داد و مهدی حقگو سرپرست منطقه چهار این بانک نیز گوشه‌ای از برنامه‌های خود را بیان کرد.

به گزارش فارس، بانک شهر در شیراز دارای چهار شعبه و 10 باجه است و تا قبل از سال جدید پنجمین شعبه خود را افتتاح می‌کند و در بوشهر نیز یک شعبه از این بانک وجود دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول