اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسترهای لازم در استان مرکزی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی فراهم شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی از آمادگی صد درصد برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان خبر داد.

بسترهای لازم در استان مرکزی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی فراهم شد

هومان محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه 24 مرحله از 25 مرحله انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، تمام بسترهای لازم مخابراتی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در استان فراهم شده و هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست خمین برای برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیکی بسترهای لازم در این شهرستان فراهم شده و اکیپ‌های مخابرات به عنوان نیروهای پشتیبان در این شهرستان مستقر شده‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی افزود: امید می‌رود با توجه به زحماتی که مسئولان برای برگزاری مطلوب انتخابات اندیشیده‌اند، مردم با مشارکت حداکثری خود خستگی را از تن عوامل اجرایی انتخابات بیرون کنند.

محمودی خاطر نشان کرد:  قطعا ملت آگاه و شجاع ایران همچون همه رویدادهای مهم پس از انقلاب، این بار نیز پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت خواهند داشت.

وی تاکید کرد: انتخابات متعلق به مردم و تجلی اعمال اراده مردم در اداره کشور و پیشبرد آرمان‌های انقلاب است که رمز ماندگاری ملت و زبونی دشمنان در همین یک نکته نهفته است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول