اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان اردبیل خبر داد

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات بافت فرسوده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل گفت: در راستای تشویق افراد به نوسازی بافت‌های فرسوده، پایان‌نامه‌های دانشگاهی در ارتباط با بافت فرسوده در اردبیل حمایت می‌شود.

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات بافت فرسوده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی غفاری صبح امروز در کارگاه آموزشی فناوری نوین به منظور مقاوم‌سازی مصالح در اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل نیازمند تخریب و بازسازی بافت‌های فرسوده هستیم که در این راستا با اعمال مشوق‌هایی از جمله برگزاری نشست مردمی در مساجد و اطلاع‌رسانی در خصوص تسهیلات بافت فرسوده شهری و هسته‌های حمایتی دولت در این راستا وارد شدیم.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل تهیه فیلم کوتاه مستند از پروژه‌های طرح ساماندهی حریم بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیل، ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، مشارکت در ساخت بازار زرگران، تهیه فیلم داستانی کوتاه و اجرای نمایش خیابانی با عنوان بافت فرسوده را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای فرهنگ‌سازی به منظور نوسازی بافت‌های فرسوده در اردبیل اعلام کرد.

این مسئول همچنین خرید تملک و احداث مجتمع 36 واحدی بهسان سبلان در زمینی به مساحت 2 هزار و 185 متر مربع را یادآور شد و ابراز داشت: این مجتمع به صورت مشارکتی و واگذاری آن با زیربنای 4 هزار و 346 متر مربع انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود شهر اردبیل را با داشتن پیشینه تاریخی کهن و دارا بودن ارزش‌های مذهبی فرهنگی محیطی و گردشگری از جمله شهرهایی اعلام کرد که نیازمند احیا و مرمت بافت‌های تاریخی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غفاری در پایان سخنان خود اظهار داشت: اردبیل از آن دسته شهرهایی است که نمی‌توان بی‌اعتنا از کنار احیا و مرمت بافت تاریخی و نوسازی بافت فرسوده مرکز و بخش میانی و مهجور ماندن فضاها و مجموعه‌های ارزشمند آن گذشت و بی‌هیچ تردیدی باید در حفظ و ارتقای آن کوشا بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول