اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیران ورزش و ورزشکاران کردستانی در گفت‌وگو با فارس اعلام کردند

با حضور در انتخابات اقتدای به رهبری را ثابت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: جمعی از ورزشکاران و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کردستان به مشارکت جدی ورزشکاران در انتخابات فردا اشاره و آن را نشانه اقتدای ورزشکاران این استان به رهبری عنوان کردند.

با حضور در انتخابات اقتدای به رهبری را ثابت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اگرچه انتظار از ورزشکاران حضور مقتدرانه در میادین ورزشی و مسابقات برای کسب افتخارات به منظور ارتقای جایگاه کشور در جهان است، اکنون نیز این انتظار می‌رود که در عرصه سیاسی انتخابات هم حضوری مقتدرانه داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به پیشقدم بودن جامعه ورزشکار استان در تمام برنامه‌ها و مراسمات دینی و معنوی اشاره کرد و اظهار کرد: این قشر جامعه با استان در تمام صحنه‌ها حضور گسترده و حداکثری داشته‌اند که بار دیگر شاهد حضور حداکثری ورزشکاران در پای صندوق‌های رای 12 اسفند ماه جاری خواهیم بود.

فرهاد عبداللهی در ادامه افزود: قشر ورزشکار استان کردستان با حضور گسترده خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وحدت و حقانیت خود را به مقام معظم رهبری و ارزش‌های اسلامی ثابت خواهند کرد و موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب خواهند شد و توطئه‌های آنان را نقش برآب خواهند کرد.

عبداللهی در ادامه بیان داشت: قطعا دشمنان 12 اسفند ماه حضور حداکثری و گسترده مردم غیور جمهوری اسلامی ایران در پای صندوق‌های رای را مشاهده می‌کنند و به اشتباهات خود پی خواهند برد.

یکی از ورزشکاران استان کردستان هم با مهم خواندن این انتخابات گفت: حضور تک‌تک ما ورزشکاران در انتخابات می‌تواند تاثیر خاصی در آینده استان داشته باشد.

شاهو محمدی در ادامه افزود: ما با حضور خود در این دوره انتخابات می‌توانیم جواب دیگری به دشمنان این مرزو بوم دهیم.

به گفته وی، شرکت مردم در انتخابات و ادای دین آنان به نظام اسلامی به تنهایی کافی نیست بلکه باید به فکر انتخاب یک نماینده‌ای اصلح هم که از توانمندی، تخصص و تعهد برخوردار است، باشند.

این ورزشکار کردستانی اعلام کرد: برای انتخاب نماینده توانمند باید به سوابق کاری و دوران مدیریتی آنان مراجعه کرد.

یکی دیگر از ورزشکاران رزمی‌کار این استان به وعده‌های دروغین بعضی از کاندید‌های انتخاباتی اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به شعار نباید به عنوان معیار انتخاب مورد توجه قرار گیرد بلکه باید معیار انتخاب آنها صداقت و کارآمدی کاندیدا باشد.

امید رضایی در ادامه از حضور در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی و انسانی یاد کرد و گفت: من به عنوان یک مسلمان ایرانی به کوری چشم دشمنان در این دوره انتخابات حضور خواهم یافت و دین خود را ادا خواهم کرد.

یکی از پیشکسوتان ورزش کردستان در رابطه با انتخاب نماینده اصلح گفت: از آنجایی که مجلس جایگاه قانونگذاری دارد و همه مردم باید این قوانین را اجرا کنند، لذا انتخاب شدن افراد غیر کارآمد می‌تواند منجر به تصویب قوانینی شود که اجرای آنها به منافع همه آحاد جامعه آسیب بزند.

وحید کریمی در ادامه اعلام کرد: همه مردم در انتخاب کاندیدای اصلح باید هوشیار باشند و با چشم باز به این مهم نگاه کنند و از روی ظاهر و سایر مسائل کاندیدا‌ها رای ندهند چرا سرنوشت شهرستان، استان و کشور در میان است.

وی از عملکرد نمایندگان کردستان در مجلس ابراز نارضایتی کرد و گفت: نمایندگان فعلی استان بیشتر وقت خود را به مسائل جزیی و محلی اختصاص داده و کمتر در سایر بخش‌ها از جمله زیرساخت‌های توسعه‌ای توجه داشته‌اند.

این پیشکسوت ورزش در پایان افزود: نماینده باید بیشتر به موضوع خدمت به شهر و انتظارات مردم توجه کند و هرچند وقت یکبار در جمع مردم حضور یابد نه اینکه به مسئله قومیت‌گرایی و منافع شخصی خود بیشتر توجه داشته باشد.

معاون اداری ورزش و جوانان استان کردستان هم به دخالت و تحریم کشور‌های خارجه در امور کشور اشاره کرد و اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 به بعد دشمنان ناکام ماندند و از آن تاریخ به بعد بیشتر به موضوع دخالت و تحریم کشورمان توجه داشته و دارند.

سایه‌میر صادقی افزود: در حال حاضر هدف دشمنان اسلام عدم حضور مردم در انتخابات کنونی است که مردم فردا با حضور گسترده و حداکثری خود بار دیگر جواب توطئه‌های آنان را خواهند داد.

صادقی خاطرنشان کرد: به یقین ورزشکاران همچون کسب حضور مقتدرانه در میادین ورزشی، در پای صندوق‌های رأی هم حضور یافته و افتخاری بزرگ را فراتر از بدست آوردن مدال‌های طلای مسابقات جهانی را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول