اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

12 اسفند تجلی حضور مردم در پای صندوق‌های رٱی است

خبرگزاری فارس: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 12 اسفند تجلی حضور حماسی ملت انقلابی و متعهد نظام مقدس جمهوری اسلامی در پای صندوق‌های رٱی است.

12 اسفند تجلی حضور مردم در پای صندوق‌های رٱی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آمده است: امروز سرنوشت کشور ایران اسلامی در دستان ملتی غیور و آزاده است که بی‌تردید 12 اسفند 90 آوردگاه حماسه‌ای دیگر از جنس آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

‌این بیانیه اضافه کرده است: اینک که به فرموده مقام معظم رهبری، ایران عزیز الگوی بیداری اسلامی و انقلابی در سراسر جهان شده است، این حضور تبلوری والاتر می‌یابد و یقینا مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در گزینش وکلای صالح مردم در مجلس نهم باید مورد توجه قرار گیرد شامل ولایت‌مداری، بصیرت، کارآمدی، توجه به مصالح ملی، قانونمداری و خردورزی، عدم وابستگی فکری و اعتقادی به کانون‌های نامشروع قدرت و ثروت، تبری از فتنه و جریانات انحرافی، تجارت ارزنده در عرصه‌های مسئولیت‌پذیری و... است.

‌اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، از آحاد مردم به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر، ادیبان، جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران، نویسندگان، انجمن‌ها، سمن‌ها، اصناف و تمام سربازان فرهنگی دعوت می‌کند در روز 12 اسفند به  پاس‌ ارزش‌های انقلاب اسلامی، یک‌دل و یک‌صدا در پای صندوق‌های رأی حضور به‌هم رسانده و مانند همیشه ادامه راه پرافتخار انقلاب اسلامی را استمرار بخشند و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از طمع‌ورزی‌های خصمانه ناامید کنند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول