اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی:

حضور در انتخابات حق و تکلیف است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از یک جهت حق و از جهت دیگر تکلیفی بر دوش مردم است.

حضور در انتخابات حق و تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد طالبی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت بازرسی انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت کردن در انتخابات مجلس برای رای دادن حق هر ایرانی محسوب می‌شود پس باید از این حق نهایت استفاده را بکنند از طرف دیگر به عنوان یک تکلیف برای حراست از انقلاب بر دوش مردم قرار گرفته از این رو حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی به آمادگی کامل در آذربایجان غربی برای برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری اشاره کرد و گفت: برای برپایی انتخابات تفکیک وظایف شده جلسات توجیهی نیز به طور مستمر برای مسئولان و متولیان امور برپا کرده‌ایم همچنین تدابیر لازم در راستای انجام وظایف اندیشیده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه در انتخابات از افراد مجرب و متعهد به کارگیری می‌شود خاطرنشان کرد: اغلب افرادی که در کسوت بازرسی به مردم در حوزه‌های انتخابیه خدمت خواهند کرد افرادی صاحب تجربه هستند که در انتخابات‌های سال گذشته حضور موثری داشته‌اند.

وی ادامه داد: بر سر هر صندوق برای رصد کردن امور مختلف اعم از تخلفات، رویدادها و... یک بازرس از ابتدا تا انتهای رای‌گیری حضور خواهد داشت همچنین هر سربازرس نیز به هر صندوق دو بار سر می‌زند و بازرسان ویژه هم با انتخاب ستاد مرکزی تهران در حوزه‌های انتخابیه حضور پیدا می‌کنند.

طالبی به تحرکات رسانه‌های غربی در این بحبوحه اشاره کرد و اذعان داشت: رسانه‌های بیگانه امروز همه توان و تجهیزات خود برای خلوت کردن حوزه‌های انتخابیه به کار بسته‌اند ولی ملت همیشه هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی باور دارند رسانه‌های غربی هر موقع رفتار و حرکتی مورد تشویق قرار می‌دهند آن رفتار حتما اشتباه است پس از قرار گرفتن در آن مسیر خودداری می‌کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول