اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت:

برگزاری انتخابات باشکوه اولویت اصلی نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: برگزاری انتخابات باشکوه و سالم از اولویت‌های اصلی نظام اسلامی است.

برگزاری انتخابات باشکوه اولویت اصلی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلیل غفاری ظهر امروز در جلسه توجیهی مجریان و برگزارکنندگان انتخابات اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی دارای جایگاهی رفیعی است چرا که براساس قانون اساسی دو وظیفه مهم قانونگذاری و نظارت بر سایر دستگاه‌های اجرایی را برعهده دارد از این رو باید نمایندگان مجلس در این زمینه‌ها کارشناس و آگاه به موضوع باشند.

وی با بیان اینکه مجلس محور بسیاری از تصمیم گیری‌ها و قانون‌گذاری‌ها است افزود: مجلس مظهر اراده ملی در نظام اسلامی است از این رو انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید با شکوه و شور بیشتری برگزار شود.

غفاری ویژگی‌های نماینده مجلس را مورد اشاره قرار داد و گفت: این افراد باید درد آشنای مردم و دلسوز باشند، شناخت و آگاهی کافی نسبت به حوزه انتخابیه خود داشته باشد و منافع عمومی را بر منافع فردی و حزبی خود ترجیح دهند.

این مسئول تصریح کرد: اولویت اصلی در انتخابات، شور انتخاباتی و سلامت آن است و ترکیب مجلس و نمایندگان در اهمیت بعدی قرار دارد از این رو همه مسئولان برگزاری انتخابات مجلس در این راستا تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه کسی حق ندارد در روز انتخابات درمورد تفکرات سیاسی خود اعمال نظر کند اضافه کرد: مردم ایران اسلامی به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و حضور آن‌ها در انتخابات دوره‌های گذشته نشان داده که آن‌ها از شعور سیاسی کافی برخوردارند و فردا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

غفاری ادامه داد: تاکنون از سوی شورای نگهبان لیست جدیدی اعلام نشده و نامزدهای انتخاباتی همان افرادی هستند که قبلا اعلام شده است.

فرماندار پلدشت با توجه به تبلیغات کاندیداها در سطح شهرستان پلدشت در زمان قانونی تبلیغات خاطرنشان کرد: تذکرات لازم به صورت کتبی و شفاهی به ستادهای تبلیغاتی کاندیداها اعلام شده و تا به حال مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول