اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان بعد از مدرسه

نخستین انیمیشن داستانی فضای مجازی در شهرکرد تولید می‎شود

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار مجموعه انیمیشن داستانی در فضای مجازی با عنوان بعد از مدرسه در صدا و سیمای مرکز استان تولید می‌شود.

نخستین انیمیشن داستانی فضای مجازی در شهرکرد تولید می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در مراسم آغاز ساخت این مجموعه داستانی، اظهار داشت: این مجموعه ویژه مخاطبان گروه سنی کودک و نوجوان با مشارکت سه بازیگر اصلی و 30 بازیگر فرعی در فضای مجازی به مدت 156 دقیقه در 13 قسمت 12 دقیقه‌ای در شهرکرد تولید می‌شود.

حجت‌الله رحیم‌زاده افزود: مجموعه بعد از مدرسه در مدت یک سال و نیم به تهیه‌کنندگی حمید کاوسی، کارگردانی احسان ایزدی و همراهی استاد مهدی فقیه از هنرمندان برجسته کشور تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: این فیلم ترکیبی از انیمیشن و رئال است و دانش و آگاهی لازم درباره تاریخچه بسیاری از اکتشافات، اختراعات و تولیدات مورد نیاز انسان را به دنبال ماجراهایی که برای سارا و علی نوه‌های مش ‌یحیی در این مجموعه به وجود می‌آید به کودکان ارائه می‌دهد.

رحیم‌زاده با اشاره به اینکه هم‌اکنون هنرمندان زیادی در زمینه ساخت تله فیلم، مستند فاخر و انیمیشن در استان فعال شده‌اند، گفت: چنانچه ساخت این انیمیشن نیز مثبت ارزیابی شود زمینه فعالیت دیگر هنرمندان انیمیشن ساز با موضوع‌های مختلف در استان فراهم خواهد شد. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: این مرکز زمینه‌سازی حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

وی افزود: تولید 20 گزارش خبری و مستند انتخابات و تهیه 18 مستند خبری با عناوین گام نهم و فصل حضور برای پخش در بخش‌های خبری سیمای جهان‌بین، تولید چهار نماهنگ با نام‌های عشایر و انتخابات، روشنای حضور، گام نهم و ایران سربلند، تولید شش برنامه رادیویی رویداد با موضوع انتخابات به مدت 60 دقیقه و تولید هشت مستند خبری رادیویی فصل حضور از جمله فعالیت‌های واحد اطلاعات و اخبار این مرکز برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول