اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری:

75 درصد مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌‎بینی می‎شود افزون بر 75 درصد مردم این استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری فعال داشته باشند.

75 درصد مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات شرکت می‌کنند

مجتبی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به منظور شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزون بر 590 هزار نفر در این استان واجد شرایط رأی هستند که بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته شاهد مشارکت 75 درصدی مردم استان در انتخابات خواهیم بود.

وی همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی را برای روز انتخابات همراه افراد لازم و ضروری دانست و گفت: کسانی که کارت ملی خود را مفقود کرده‌اند می‌توانند به ادارات ثبت احوال شهرستان محل سکونت خود مراجعه و گواهی تأیید شماره ملی خود را دریافت و از این طریق رأی خود را در صندوق اخذ رأی ارائه دهند.

نوروزی با اشاره به ساعات اخذ رأی در این استان، گفت: انتخابات در این استان همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح روز جمعه 12 اسفندماه آغاز و به مدت 10 ساعت ادامه خواهد یافت، این در حالی است که در صورت نیاز تا اواخر روز ساعت انتخابات تمدید خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه مردم همواره در عرصه‌های مختلف کشور، حضور حماسی و گسترده‌ای داشته‌اند، گفت: مردم کشور با وجود فشارها و سختی‌‎هایی که ناشی از تهدیدها و تحریم‌های دشمن متحمل می‏شود، وظیفه خود را که حضور در صحنه است به خوبی ایفا کرده و این حضور سال به سال گسترده‌تر و پرشورتر می‎شود.

وی به تأثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر معادلات سیاسی، منطقه‌ای و جهانی اشاره کرد و افزود: تجربه نشان داده هرچه حضور مردم باشکوه‌تر باشد، از یک سو منجر به تقویت نظام اسلامی و از سوی دیگر ضعف و ناامیدی دشمن را موجب می‎شود.

نوروزی وظیفه‌شناسی و مسئولیت‌پذیری را مهمترین ویژگی فرد اصلح برشمرد و گفت: یک نماینده شایسته و کارآمد کسی است که در درجه نخست نسبت به مسئولیت و وظایف خود شناخت کافی داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول