اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

حفظ دستاوردهای انقلاب در گرو حضور پرشور در انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور اطلاعیه‌ای بر حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

حفظ دستاوردهای انقلاب در گرو حضور پرشور در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در اطلاعیه حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور آمده است: اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم توسعه و پیشرفت‌های چشمگیر و همه جانبه کشور در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری، مرهون مشارکت و حضور آحاد ملت بزرگ ایران در صحنه‌های سرنوشت ساز و تاریخی است. حضوری پر شور و مسئولانه که در طول 33 سال گذشته، نظام و انقلاب اسلامی را در مقابل انواع توطئه‌های نرم و سخت دشمن و جریانات مخرب بیمه کرده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اینک آزمون دیگری در راه است. ملت ایران اسلامی در حالی وارد عرصه مهم انتخابات مجلس نهم می‌گردد که جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با عزت و سر بلندی پشت سر گذاشته و موج خیزش‌های اسلامی، طنین انداز شدن ندای آزادی خواهی در دنیا و سست شدن پایه‌های نظام سلطه، جهان را در آستانه یک تحول عظیم قرار داده و ایران را به بزرگ‌ترین تکیه گاه و الگوی کارآمد مسلمانان و مستضعفان عالم تبدیل کرده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: اگر چه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد مردم سالاری دینی و میدان و رزمایش واقعی قدرت و پشتوانه مردمی نظام و تجلی عینی اراده مردم برای تعیین سرنوشت سیاسی خود، همواره مهم و تعیین کننده بوده است اما مجموعه شرایط خاص داخلی و بین المللی، اهمیت ویژه‌ای به انتخابات پیش رو بخشیده و موجب شده تا امروز نگاه مردم جهان و منطقه به کارآمدی مردم‌سالاری دینی و ضریب مشارکت سیاسی کشور معطوف شده و همگان مترصد ارزیابی کمیت و کیفیت حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم شریف و بصیر قم همراه با امت سرافراز ایران اسلامی نیک واقف است که پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن در گرو حضور پر شور و باشکوه بوده و سهیم شدن در شکل گیری مجلسی مقتدر، توانمند و کارآمد به عنوان یکی از ارکان اساسی کشور دارای اهمیت مضاعف است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: از این رو جمعه 12 اسفند ماه، اقشار مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایی استان مقدس قم با بصیرت، شور و شعور بی‌نظیر و مثال‌زدنی خود و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در لبیک به ندای الهی معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و خلف شایسته ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و همراهی با مراجع اعظام تقلید، علما و اساتید برجسته حوزه نورانی علمیه قم با حضور پر شور و فعال در پای صندوق‌های رای، ضمن ادای دین خود نسبت به شهدای انقلاب اسلامی و خلق حماسه باشکوه دیگر، توطئه‌های دشمنان را خنثی و بی اثر کرده و راه را برای پیشرفت، سربلندی و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی هموار خواهند ساخت.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول