اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 136

رئوفی‌نژاد: درصد مشارکت مردم ملاک تحلیل انتخابات توسط دشمنان است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: ملاک تحلیل و تفسیر انتخابات توسط دشمنان حضور مردم و درصد مشارت عمومی است.

رئوفی‌نژاد: درصد مشارکت مردم ملاک تحلیل انتخابات توسط دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در جمع مردم ماهنشان اظهار داشت: امروز دشمنان به سرکردگی آمریکا و غرب با همگامی ضد انقلاب و سرسپردگان داخلی بیش از هر زمان دیگری عصبانی هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان تقلب در انتخابات را تبلیغ می‌کنند و امنیت و سلامت در انتخابات را زیر سئوال می‌برند، خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری مردم به معنی ارائه سند شفافی از انتخابات کشور به شمار می‌رود.

استاندار زنجان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم ناب امت اسلامی را بالا برده است و موجب افتخار و سربلندی همه مسلمانان است، اضافه کرد: الگو گرفتن مسلمانان جهان از مردم ایران به دلیل تلاش مردم و حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه بالندگی و عزت امروز ایران اسلامی به برکت رهنمودهای امام خمینی (ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری است، ادامه داد: امروز ایران در جایگاهی قرار دارد که در آرمان‌های امام خمینی و اهداف انقلاب نیز بر آن‌ها تاکید شده بود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه موقعیت برجسته ایران در منطقه و در سطح جهان و تاثیرگذاری آن در کشورهای منطقه موجب ترس دشمنان شده است، تصریح کرد: ویژگی‌های شاخص و منحصر به فرد جمهوری اسلامی ایران و بی‌نظیر بودن انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به یک حکومت بی‌بدیل تبدیل کرده است.

وی یادآور شد: نظامی در دنیا پیدا نمی‌شود، که وجه اشتراکی با شاخص‌های جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

استاندار زنجان تعمیق دین‌باوری، توجه به اصول و آرمان‌های انقلاب از جمله خود اتکایی، عزت و عظمت معنوی و اعتقادی در مواضع استکبار ستیزی، دفاع از مظلومین، دفاع از مردم فلسطین، محکومیت مطلق صهیونیسم و حمایت از مبارزانی که علیه استکبار و صهیونیسم مبارزه می‌کنند را از جمله شاخص‌ها و اصول محوری و سرنوشت‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: مردم، محور حرکت در راستای رسیدن به این شاخص‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم کشور به عنوان یک واقعیت و ظرفیت خوب در چارچوب قانون اساسی و فراتر از آن در چارچوب احکام الهی تعریف شده‌اند، اضافه کرد: مردم فراتر از قانون، یک نقش شرعی، دینی و ولایی دارند و دیدگاه مردم نسبت به نظام یک نگاه اعتقادی است.

رئوفی‌نژاد افزود: کشورهای غربی از ظرفیت مردم با دادن شعارهای مختلف در راستای رسیدن به اهداف باندی و سیاسی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به حضور خودجوش و گسترده مردم در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مردم نگاه تکلیف‌ مدارانه و دین ‌باورانه نسبت به دفاع از نظام مقدس و کشور خود داشتند و بزرگ‌ترین دلیل دوام و قوام انقلاب اسلامی مردم هستند.

استاندار زنجان خطاب به مردم شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه باید یک فرد اصلح را انتخاب کنند، ادامه داد: کاندیداها نباید به یک کانون قدرت یا ثروت تبدیل شوند و باید خود را متکی به مردم بدانند و دنبال یک جریان سیاسی نباشند.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید منافع مردم را دنبال کنند و توسعه کشور در اولویت برنامه‌های آن‌ها باشد، تصریح کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین معیار و شاخص در انتخاب کاندیداها ولایت‌پذیری مطلق کاندیداهاست.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه مجلس کلاس آموزشی برای نمایندگان محسوب نمی‌شود، خاطر نشان کرد: تخصص، تاثیرگذاری و تجربه نمایندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول