اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

سه نامزد انتخاباتی در پلدختر انصراف دادند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: سه نفر از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه از حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند.

سه نامزد انتخاباتی در پلدختر انصراف دادند

فریدون رشیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار کرد: نورالدین احمدی، علی نصرتی و عبدالرضا جودکی با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان کناره‌گیری خود از ادامه رقابت‌های انتخاباتی را رسماً اعلام کردند.

وی اضافه کرد: با انصراف این نامزد‌های انتخاباتی اکنون 10 نامزد دیگر در این حوزه انتخابیه برای کسب یک کرسی نمایندگی این شهرستان در مجلس رقابت می‌کنند.

فرماندار پلدختر  گفت: تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پلدختر پس از هفت روز، ساعت هشت صبح امروز پنج‌شنبه پایان یافت.

رشیدی افزود: نامزدهای انتخابات در این مدت یک هفته‌ای قانونی، دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و هدف‌های خود را برای مردم تشریح و تبیین کردند.

وی اظهار داشت: در شهرستان پلدختر به همت ستاد انتخابات همه تدابیر لازم و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و دشمن‌شکن در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده است.

فرماندار پلدختر گفت: شور و حال تبلیغات انتخاباتی در این شهرستان به اوج خود رسیده و اهالی این شهرستان برای حضور در پای صندوق‌های رأی لحظه شماری می‌کنند.

وی افزود: با پایان تبلیغات رسمی نامزدها، فردا جمعه از ساعت هشت صبح کار رأی‌گیری از مردم در شعبه‌های اخذ رأی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: امت شهید پرور شهرستان پلدختر نیز هم‌گام با ملت ایران اسلامی خود را مهیا کرده تا با قصد قربت و ادای تکلیف الهی روز جمعه در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

رشیدی خاطرنشان کرد: با تلاش عوامل مختلف ستاد انتخابات پلدختر تمام شرایط برای برگزاری انتخاباتی شفاف و پرشور آماده است و مردم فهیم این شهرستان در 12 اسفند بصیرت دینی و بیداری سیاسی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرماندار پلدختر گفت: مردم ضمن حضور گسترده در 12 اسفندماه جاری با انتخاب نمایندگانی اصلح، مجلسی کارآمد و توانمند در برابر دشمنان و بدخواهان تشکیل داده و قلب امام زمان(عج) و نایب بر حقش را شاد می‌کنند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول