اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر-134

پور جعفری: برگزاری 5 مانور انتخاباتی در زنجان

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در طول برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج مانور انتخاباتی در استان برگزار شده است.

پور جعفری: برگزاری 5 مانور انتخاباتی در زنجان

محمد پور جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده انتخابات استان زنجان به نحو مطلوبی انجام شده و در حال حاضر تنها یک گام تا پایان انتخابات فاصله است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور اندیشیده شده است، تصریح کرد: مردم استان با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان استکبار می‌کوبند.

قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه استان آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور دارد، افزود: در این راستا مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه استان اقدامات لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: فضای هماهنگی و همدلی موجود در استان برای برگزاری انتخابات آماده است.

پور جعفری با اشاره به اینکه مردم برای حضور گسترده در انتخابات حاضر می‌شوند، یادآور شد: حضور مردم تجلی تحقق اراده ملت در تعیین سرنوشت خودشان است.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار استان زنجان همواره نشان داده‌اند که تابع امر مقام معظم رهبری هستند، افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با تبلیغات گسترده در راستای حضور کمرنگ مردم در انتخابات تلاش می‌کنند، یادآور شد: باید از فرصت انتخابات برای پاسخ‌گویی به فتنه‌های دشمنان استفاده کرد.

قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه کاندیداهای مجلس باید وعده‌های غیر عملی به مردم ندهند، افزود: نماینده مردم باید به قصد خدمت در صحنه حضور یافته و از صاحبان زور و زر نباشد.

وی با بیان اینکه همه خدمتگزاران نظام آماده برگزاری انتخاباتی پرشور هستند، افزود: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم انجام شده است.

پور جعفری با بیان اینکه 10 هزار و 500 نفر امر انتخابات استان را برعهده دارند، افزود: هئیت‌های نظارت و بازرسی و همه دست‌اندرکاران انتخابات در استان آماده برگزاری این انتخابات هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم اعتماد صد درصد به خدمتگزاران خود دارند، یادآور شد: مردم همواره برای حفظ دستاوردهای نظام تلاش کرده و در صحنه حضور دارند.

قائم مقام ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های انتخابات استان براساس تقویم پیش‌بینی شده انتخابات از سوی وزارت کشور انجام شده است، خاطرنشان کرد: استان زنجان از آمادگی لازم برای انتخاباتی پرشور برخوردار است.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول