اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سازمان بسیج مداحان کرمان

انتخابات مجلس خاری در چشم دشمنان است

خبرگزاری فارس: در بیانیه سازمان بسیج مداحان استان کرمان به مناسبت انتخابات مجلس آمده است: انتخابات مجلس شورای اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتخابات مجلس خاری در چشم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه سازمان بسیج مداحان استان کرمان به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است: ملت انقلابی و مؤمن ایران، از زن و مرد و پیر و جوان با همه وجود، برای حفظ عقاید و اصول خود،‌ جهاد و تلاش کرده‌اند و در عرصه‌های مختلف با هوشیاری کامل حضور پیدا کرده و به وظیفه شرعی خود عمل کرده‌اند.

در این بیانیه خاطر نشان شده است:‌ یکی از این عرصه‌ها شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت بوده و است و در 33 سال گذشته حضور گسترده مردم،‌ نقشه‌های دشمنان شیطان صفت را نقش بر آب کرده است.

در بیانیه سازمان بسیج مداحان کرمان تصریح شده است: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علاوه بر تحولات اخیر و بیداری اسلامی در منطقه که با الهام از مکتب عظیم عاشورا در حال به ثمر رسیدن است به دلیل وضعیت صف‌بندی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی داخلی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

در این بیانیه تأکید شده است: نتایج انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بر پیشبرد آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و استمرار حرکت بیداری اسلامی، ایستادن در برابر زیاده‌خواهی و فشارهای غرب در موضوعاتی چون هسته‌ای و فلسطین مؤثر است.

سازمان بسیج مداحان استان کرمان در این بیانیه افزوده است: ما ذاکران اباعبدالله الحسین و عاشقان ولایت، ضمن شرکت در انتخابات با حساسیت خاص و هوشیاری و بصیرت، افراد متدین، ‌انقلابی و شجاع را انتخاب کرده و از همه مردم عزیز استان کرمان استدعا داریم تا ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح ‌با بصیرت تمام مراقب نقشه‌های دشمن بوده تا از انتخابات سوء استفاده نشود و انتخابات که خاری در چشم دشمن است به چالشی برای حضور تبدیل نشود.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول