اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس در نیشابور:

حضور در انتخابات نمایانگر بلوغ سیاسی است

خبرگزاری فارس: کاندیدای مستقل نهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه نیشابور گفت: حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پاسداشت خون شهدا و نمایانگر بلوغ سیاسی مردم است.

حضور در انتخابات نمایانگر بلوغ سیاسی است

غلامحسین مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با وجود برخی شایعات، مردم حضور بانشاطی در دوران تبلیغات کاندیداها داشته‌اند و به فضل الهی این حضور در روز انتخابات نیز پرشور خواهد بود.

مظفری ادامه داد: فضای تبلیغاتی در حوزه انتخابی نیشابور نیز بسیار گرم است اما باید عنوان کرد قانون تبلیغات برای دوره‌های بعد نیاز به اصلاحات اساسی دارد و قطعا از طریق این اصلاحات، حضور مردم نیز بانشاط‌‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در اغلب کشورهای دنیا، تبلیغات انتخاباتی از طریق برگزاری نشست‌های خبری و مناظره‌ها دنبال می‌شود و باید همین فضا را در انتخابات مجلس در ایران نیز داشته باشیم تا شور و نشاط انتخاباتی کم نشود.

کاندیدای مستقل مجلس نهم از حوزه انتخابیه نیشابور در ارتباط با فضای رقابت مجلس نهم متذکر شد: رقابت‌ها بسیار سالم و صمیمانه است و میزان مشارکت مردم نیز قطعا بهتر از گذشته خواهد بود.

مظفری افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفند، آیینه بلوغ بالای سیاسی مردم و همچنین پاسداشت خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

وی گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف است و در حال حاضر نیز با توجه به جریانات مداخله‌گر که درصدد وارونه جلوه دادن حقایق میهن اسلامی هستند، اهمیت این حضور دوچندان است و باید پاسدار ارزش‌ها و همچنین فرامین مقام معظم رهبری باشیم.

کاندیدای مستقل مجلس نهم از حوزه انتخابیه نیشابور با اشاره به تعدد لیست‌های انتخاباتی در انتخابات آتی مجلس بیان داشت: مردم در شهرهای کوچک چندان به لیست‌ها توجهی ندارند و عمده کارکرد لیست‌ها مربوط به شهرهای بزرگ است.

مظفری تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل تعدد لیست‌ها این است که احزاب در ایران مقطعی و فصلی هستند و تنها در زمان انتخابات فعال می‌شوند.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، نقش بسزایی در رقابتی‌شدن انتخابات داشته است و امیدوارم انتخاباتی سالم و باشکوه برگزار کنیم. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول