اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در جمع موثران دماوندی:

دماوند به دانشگاهی‏ترین شهرستان کشور تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دماوند و فیروزکوه در سال‏های اخیر به دانشگاهی‏ترین شهرستان کشور تبدیل شده است.

دماوند به دانشگاهی‏ترین شهرستان کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین عصر امروز در جمع شماری از موثران شرق استان تهران اظهار داشت: طبق آمار و ارقام ارائه شده از سوی مسئولان آموزش عالی کشور، دماوند به عنوان دانشگاهی‏ترین شهرستان کشور معرفی شده است.

وی تصریح کرد: این امر در سایه تلاش مسئولان منطقه محقق شد و امروزه دامان پربرکت و زیبای دماوند و فیروزکوه پذیرای خیل عظیمی از فرزندان دیگر نقاط میهن اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جوانان با پرورش هم‏زمان دانش و اخلاق، راه ترقی کشور را با شتاب بیشتری می‏پیمایند.

رامین اضافه کرد: با توجه به این آمار، تدابیر اتخاذ شده پیرامون توسعه مراکز علمی در شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه با موفقیت همراه بوده است.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: از همان آغاز خدمت تلاش وافری در راستای گسترش هر چه بیشتر فضاهای دانشگاهی در مناطق مختلف شمال شرق استان تهران انجام شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته و با همکاری مسئولان دانشگاه آزاد دماوند، رشته جدیدی به مجموع رشته‏های تحصیلی این مرکز آموزش عالی افزوده شد.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که امور مسکن‏وار هرگز راهکار حل مشکلات نیست، همیشه به دنبال کاری ریشه‏ای در این حوزه انتخابیه بوده‏ایم.

رامین اظهار داشت: تمام کارها با استعانت از درگاه خداوند متعال، ارواح طیب و تابناک امام راحل (ره) و شهدای گران‏قدر هشت سال دفاع مقدس انجام شد.

وی تصریح کرد: همواره با آرزوی طول عمر با برکت مقام معظم رهبری، همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم خدماتی انجام شده است.

رامین ادامه داد: بی‏شک دین مبین اسلام بر پایه مردم‏سالاری و اهمیت به آرای یکایک آحاد جامعه اسلامی بنا شده و این امر به کرات در آیات نورانی قرآن کریم، بیانات پیامبر عظیم‏الشان اسلام (ص)، احادیث ائمه معصومین (ع)، کلام بزرگان دین، فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نائب بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: توفیقی بود تا در چهار سال گذشته پس از اخذ رای اعتماد مردم شریف، خونگرم و نجیب دو شهرستان دماوند و فیروزکوه در صحن بهارستان به عنوان یک خدمتگزار و وکیل از حقوق مسلم و قطعی مردمان این منطقه و البته ملت اسلامی ایران دفاع کرده و عمده تلاش صورت گرفته به ایجاد رفاه، همدلی و اتحاد در میان مردم معطوف بوده است.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این چهار سال به عنوان نماینده شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه تلاش کردم تا حرمت این اعتماد را شناخته و به پشتوانه وجود آرای مردمانی فرهیخته و ارزشمند اثبات کنم که وکیل این دو شهرستان سخنی خارج از منطق، فاقد توجیهات علمی و غیر قابل اجرا را بیان نکرده و با در نظر گرفتن منافع مردم سخن به میان می‏آورد.

وی ادامه داد: جای بسی خرسندی است که بگویم امروز با دعای خیر مردم و تکیه بر این رفتار کارگشا، توانسته‏ایم در جایگاه مناسبی به لحاظ اجرای پروژه‏های عمرانی و تصویب و تامین منابع مالی این طرح‏ها ایستاده و درصدد اجرایی کردن آنها باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: طرح‏هایی بزرگ که هر یک به تنهایی می‏توانند ضمن فراهم آوردن بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه روزافزون به بهبود وضعیت معیشتی اهالی آن نیز بینجامد.

رامین اضافه کرد: این واقعیت به درستی برای مردمان فهیم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه قابل درک است که کارکردهای زیربنایی که به حل ریشه‏ای معضلات می‏انجامد اموری زمان‏بر است که استحصال نتایجی مثبت از آنها در آینده قابل ملاحظه و البته بهره‏برداری خواهد بود.

وی یادآور شد: از این رو، پر واضح است که هرگز درمان مسکن‏وار، در ردیف اقدامات اصولی قرار نداشته و در این نوع از عملکرد، معمولا کاستی‏ها به قوت خود باقی می‏مانند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه در زمان کاندیداتوری دور قبل برای وکالت مردم به کسی قول خاصی ندادم؛ چراکه بر این باور بوده و هستم که مردم رامین را می‏شناسند و بر میزان دغدغه و اهمیتی که وی برای فعالیت در راستای خواسته‏های آنها قائل می‏شود واقف هستند.

رامین بیان کرد: از این رو، نیازمند جمع‏آوری آرای مردم با دادن وعده و وعید نبوده و خود و عملکردم را پیش از این به آنها شناسانده بودم.

وی گفت: این مبحث از جمله موضوعاتی بود که بر روی آن حساسیت بسیاری داشته و طی گفت‏وگوهای مختلف بر این نکته تاکید داشته‏ام که "من برای قول دادن نیامده‏ام، بلکه می‏خواهم از شما قول بگیرم که اگر من را به عنوان وکیل خود به مجلس فرستادید منتظر معجزه نباشید."

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: "بارها گفتیم من فرزند همین مردم هستم؛ اما من به معجزه قدرت و توان مردم ایمان دارم و مصداق آن را در هنگام حضور معجزه‏وار مردم در زمان شکست رژیم طاغوت، حراست از نهال نوپای انقلاب اسلامی، دفاع از کیان ملی در زمان جنگ تحمیلی، حرکتی جهاد گونه در زمان سازندگی کشور و توسعه روزافزون عرصه های مختلف اعتقادی مانند 9 دی و 22 بهمن به وضوح دیده‏ام".

رامین بیان کرد: چهار سال پیش نه تنها قولی به مردم ندادم، بلکه درخواست یاری من از آنها توانست این حقیقت را آشکار سازد که فعالیت انفرادی یک مسئول در مجمعی همچون مجلس شورای اسلامی ثمربخش نبوده، بلکه خرد جمعی و حضور مستقیم مردم می‏تواند راه‏گشای حل معضلات منطقه، کشور و حتی جهان باشد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول