اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور نیشابور:

5 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور نیشابور تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور نیشابور گفت: هم‌اکنون 5 هزار و 300 دانشجو در 38 رشته تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

5 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور نیشابور تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مرتضی چرمگی عمرانی صبح امروز در چهارمین نشست رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی که در نمازخانه فاطمه‌الزهرا(س) پیام‌نور مرکز نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: فاز اول پروژه ساختمان آموزشی جدید پردیس دانشگاه نیشابور تا پایان فروردین‌ماه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: در اردیبهشت 91 برای شروع فاز دوم و اتمام ساختمان آموزشی در مناقصه شرکت می‌کنیم و امیدواریم اجرای پروژه نیمه تمام سوله ورزشی نیز از اردیبهشت مجدد فعال شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور نیشابور همچنین از ارسال تقاضای مجوز فضاسازی ساختمان آموزشی در زمین 30 هکتاری پردیس به سازمان مرکزی پیام‌نور  خبر داد و گفت: تقاضای مجوز امکانات زیرساختی این زمین نیز به پیام‌نور استان برای تامین اعتبار و اخذ مجوز برق نیز ارسال شده است و انشعاب آب این زمین نیز در سیر اجرایی شدن است.

چرمگی از تقاضای 4 رشته جغرافیا (برنامه‌ریزی شهری)، آمار، ریاضی و مدیریت به سازمان مرکزی برای تحصیلات تکمیلی خبر داد.

وی  از رئیس پیام‌نور استان تقاضا کرد که با احداث مجتمع‌فرهنگی موافقت کند و در بودجه سال 91 نیز این امر پیش‌بینی اعتبار شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور نیشابور اظهار داشت: در این مجتمع فرهنگی کتابخانه، نمازخانه، اتاق کانون‌ها و تشکل‌های علمی و فرهنگی دانشجویی و سایت رایانه‌ دانشگاه پیش‌بینی شده است.

وی از شروع به ساخت پارکینگ فضای آموزشی به مساحت 600 متر خبر داد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول