اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی:

واگذاری زمین مشکل دانشگاه پیام نور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی گفت: مسکن و شهرسازی خراسان رضوی همکاری خوبی با پیام‌نور استان در واگذاری زمین‌ها نداشته است.

واگذاری زمین مشکل دانشگاه پیام نور

ابراهیم تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: احداث فضای آموزشی و ورزشی در کنار آزمایشگاه، کارگاه، ساختمان تحصیلات تکمیلی و خدمات رفاهی در فاز مقدماتی انجام می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به تعدد مراکز و واحدهای پیام‌نور، این دانشگاه نیازمند اعتبار و کمک بیشتر دولت و هیئت مؤسس است.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی از طریق سازمان مرکزی نسبت به تامین اعتبار صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی با اشاره به اینکه اعتبارات استانی به نوعی به فرمانداران اختیار داده است، درخواست کرد فرمانداران در شورای برنامه‌ریزی توجه بیشتری به اعتبارات پیام‌نور داشته باشند.

تقی‌زاده تصریح کرد: مسکن و شهرسازی خراسان رضوی همکاری خوبی با پیام‌نور استان در واگذاری زمین‌ها نداشته است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی افزود: تنها استانی که مسکن و شهرسازی آن موافقت نکرده و واگذاری زمین را منوط به اخذ مجوز از شورای گسترش کرده، خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه شورای گسترش فقط در موضوع مجوز مقطع کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی پیام نور ورود پیدا می‌کند، اظهار داشت: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی به منزله مجوز شورای گسترش برای این دانشگاه است.

وی گفت: در جلسه‌ای که با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان گذاشته شده، مطالب فوق انعکاس داده شده است که امیدواریم این مشکل حل شود.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از انعکاس این موضوع به معاونت طرح و توسعه دانشگاه پیام نور کشور خبر داد و تاکید کرد: بسیاری از واحدها و مراکز پیام‌نور استان با این مشکل مواجه هستند.

تقی‌زاده در ارتباط با علت کندی پروژه ساخت ساختمان دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور، خاطرنشان کرد: مناقصات انجام شده به‌صورت متمرکز از سوی سازمان مرکزی صورت می‌گیرد و پیمانکار متعهد شده است که تا پایان اسفندماه فاز اول ساختمان را تحویل دهد که دو ماه اجرای پروژه به تعویق افتاده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی به مجتمع دانشگاه پیام‌نور نیشابور اشاره کرد و گفت: برای پردیس دانشگاه نیشابور، مجتمع دانشگاهی پیام نور پیش‌بینی شده است که یک پروژه 15 ساله است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول