اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان:

موافق راه‌اندازی رشته مهارت‌های کاندیدا در دانشگاه‌ها هستم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: موافق کلیات طرح راه‌‌اندازی رشته مهارت‌های کاندیدایی در دانشگاه‌ها هستم.

موافق راه‌اندازی رشته مهارت‌های کاندیدا در دانشگاه‌ها هستم

محمد اسماعیل همدانی گلشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اگر قرار است که این رشته به صورت یک طرح در دانشگاه‌ها مطرح شود نمی‌توان بدون مطالعه و آگاهی به جزئیات و تعیین مشخصات آن، موافقت یا نظر مخالف را با صراحت داد. اگر بتوانیم در تمام رشته‌های وابسته به علوم انسانی، مهارت‌های اجتماعی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم  به دانشجویان آموزش داد یا در قالب یک رشته، کارگاه یا دوره کوتاه مدت باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه موافق کلیات طرح راه‌‌اندازی رشته مهارت‌های کاندیدایی در دانشگاه‌ها هستم، تصریح کرد: از دو ماه پیش کارگاهی به منظور مشارکت همگانی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و در قالب کرسی‌های آزاد‌اندیش و نشریات روی محورهای مختلف بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: از سالیان گذشته تاکنون حوزه و دانشگاه دو رکن اصلی نهاد رهبری محسوب می‌شدند که هر چه پیش می‌رویم، نقش دانشگاه‌ها در این مسیر پررنگ‌تر شده است.

همدانی گلشن با اشاره به اینکه دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای داشته و همین امر بر اهمیت آنها در انتخابات صحه می‌گذارد، اضافه کرد: دانشگاه در زمینه‌های مختلفی از جمله جنگ نرم، جهاد علمی و کمک به رفع مشکلات کشور جایگاه ویژه و نقش موثری داشته است.

وی تاکید کرد: اساتید و دانشجویان همپای سایر اعضا و گروه‌های جامعه در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در صحنه حضور پررنگی دارند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان مستکبران می‌زنند.

رئیس دانشگاه  صنعتی اصفهان گفت: دانشگاهیان سعی کردند که قوی‌تر از گذشته پشت سر ولایت حرکت کنند و در طی کردن این مسیر پیشرو باشند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول