اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

عملیات اجرایی شهر امیرکبیر آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار مرکزی از آغاز عملیات اجرایی شهر جدید امیرکبیر در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

عملیات اجرایی شهر امیرکبیر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک هوشنگ بازوند ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عملیات اجرایی شهر جدید امیرکبیر با ساخت 2 هزار واحد مسکونی تا پایان اسفند ماه جاری آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این تعداد واحد مسکونی 80 میلیارد تومان برآورد شده که با این میزان سرمایه‌گذاری بخشی از دغدغه‌های مردم در زمینه مسکن برطرف خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی همچنین از آغاز عملیات احداث آزادراه اراک قم خبر داد و گفت: با توافقات به عمل آمده با بخش خصوصی عملیات احداث این آزادراه با سرمایه‌گذاری 280 میلیارد ریال به زودی آغاز می‌شود.

بازوند با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در بخش راه و شهرسازی در استان بیان داشت: 80 درصد از بار سنگین توسعه زیرساخت‌های استان بر عهده مجموعه راه و شهرسازی است که باید در قالب برنامه‌ریزی مدون صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید این مجموعه باید به جای مدیر پروژه‌ای تفکر مدیر برنامه‌ریزی را دنبال کند خاطر نشان کرد: در حال حاضر در بخش راه بیش از 75 درصد از راه روستایی استان آسفالته است که این میزان در کشور 60 درصد است.

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: 97 درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته برخوردار هستند که نرم کشوری آن 70 درصد است.

مدیرکل راه و ترابری سابق استان مرکزی نیز گفت: استان مرکزی در سال جاری در زمینه کاهش تصادفات موفق به کسب رتبه دوم در بین استان‌های کشور شد.

غلامرضا خرمی که امروز به عنوان نخستین مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی معرفی شد تعامل و دلسوزی تمام کارکنان را خواستار شد و آن را رمز موفقیت در کارها عنوان کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول