اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 فروردین 91 انجام می‌شود

آغاز عملیات اجرایی آزادراه بوشهر ـ برازجان ـ شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی آزادراه بوشهر ـ برازجان ـ شیراز از 20 فروردین سال 91 خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی آزادراه بوشهر ـ برازجان ـ شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا صفایی بوشهری در بازدید از طرح‌های راهسازی در دشتستان اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در سال جهاد اقتصادی در اجرای پروژه‌های زیرساختی اهتمام ویژه‌ای داشت و پیشرفت فیزیکی طرح‌های راهسازی بسیار خوب بوده است.

وی افزود: در شهرستان دشتستان تعداد زیادی پروژه بزرگ در حوزه راه و مسکن داشته‌ایم و تاکنون عملکرد مجریان پروژه‌ها بسیار خوب بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با ابراز رضایت از وضعیت بیمارستان برازجان خاطر نشان کرد: بیمارستان‌های در دست احداث بوشهر و برازجان را در سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم و بیمارستان برازجان تا تابستان سال جدید آماده بهره‌برداری و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی است.

صفایی بوشهری با انتقاد از وضعیت مسکن مهر در سطح استان گفت: ما در بخش مسکن مهر هنوز برداشتی نکرده‌ایم و به جد در حال پیگیری مسئله هستیم.

وی در ادامه در ارتباط با مشکل زمین‌های آبپخش، سعدآباد و شبانکاره نیز بیان کرد: 45 هزار هکتار زمین‌های این مناطق تصرف عدوانی شده و ما پیگیر رفع این مشکل هستیم و موضوع سندهای اهالی آبپخش هم در دست پیگیری هست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اتمام پل هوایی عابر پیاده دالکی خبر داد و اذعان داشت: این پروژه با جدیت در دست اجراست و با تلاش مضاعف همه مسئولان به زودی تحویل می‌شود.

صفایی بوشهری با اشاره به چهار خطه شدن محور دالکی به کنارتخته گفت: در حال حاضر کارگاه‌های جاده چهار خطه دالکی ـ کنار تخته فعال شده و 5 کیلومتر از 16.5 کیلومتر آن را انجام داده‌ایم. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی آزادراه بوشهر ـ برازجان ـ شیراز خبر داد و افزود: این طرح مهم و بزرگ از 20 فروردین سال آینده آغاز می‌شود و خدمتی ماندگار به مردم کشور عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول