اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

عملیات اجرایی تعریض پل بزرگمهر آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال جاری به منظور روان‌سازی ترافیک عملیات اجرایی تعریض پل بزرگمهر آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی تعریض پل بزرگمهر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا قاری قرآن با اشاره به اهداف تعریض پل بزرگمهر اظهار داشت: این طرح در راستای ساماندهی رینگ دوم ترافیکی همچنین عبور خط نخست اتوبوس‌های تندرو از روی پل بزرگمهر اجرایی می‌شود.

وی افزود: قرارداد طرح تعریض پل بزرگمهر۱۲ ماه در نظر گرفته شده و امید است این پروژه در طی ۹ ماه یعنی ۳ ماه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان تعریض این پل از دو طرف به صورت عرشه جداگانه و عرض ۱۱ متر انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر عرض پل بزرگمهر۲۱متر است که با اجرای طرح تعریض به ۴۳ متر می‌رسد.

وی بیان داشت: پیمانکار پروژه تعریض پل بزرگمهر سازمان عمران است و با اجرای آن بسیاری از معضلات ترافیکی این منطقه رفع می‌شود.

قاری قرآن با اشاره به اینکه این پروژه با قرارداد اولیه ۳۰ میلیارد ریال با همکاری شهرداری مناطق ۴ و۶ انجام می‌شود، ادامه داد: همچنین با بازگشایی این گلوگاه روان‌سازی ترافیکی بهتری در این نقطه از شهر ایجاد می‌شود.

وی افزود: پل بزرگمهر متصل کننده نواحی شمال شرقی شهر اصفهان به نواحی جنوب و غرب شهر است و در صورتی که زاینده رود خشک یا پرآب باشد در زمان اجرای عملیات تعریض پل بزرگمهر تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول