اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 255

گناه بنرهای تبلیغاتی بی‌نوا چیست/ خانه دوست کجاست

خبرگزاری فارس: با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات نامزدها، فضای رقابت به پاره‌کردن بنرها و تخریب‌های مستقیم رسیده است.

گناه بنرهای تبلیغاتی بی‌نوا چیست/ خانه دوست کجاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، در یکی دو روز گذشته برخی از کاندیداها و طرفداران آنها آنقدر درگیر یکی از صندلی‌های خانه ملت شده‌اند که دیگر خانه دوست همان خانه‌ای که آرزوی هر انسانی است را از یاد برده‌اند.

* سهراب چه خوب گفت

در فلق بود که پرسید سوار، آسمان مکثی کرد، رهگذر شاخه نوری که به لب داشت به تاریکی شن‌ها بخشید و به انگشت نشان داد سپیداری و گفت: نرسیده به درخت کوچه باغی است که از خواب خدا سبزتر است و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است، می‌روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ سر به در می‌آرد، پس به سمت گل تنهایی می‌پیچی، دو قدم مانده به گل پای فواره جاوید اساطیر زمین می‌مانی و تو را ترسی شفاف فرا می‌گیرد، در صمیمیت سیال فضا خش خشی می‌شنوی، کودکی می‌بینی، رفته از کاج بلندی بالا، جوجه بردارد از لانه نور و از او می‌پرسی خانه دوست کجاست؟

حالا نه از مکث آسمان خبری هست و نه از شاخه نور، سپیدار خشکیده، پرهای صداقت ریخته، کوچه‌های بلوغ و اندیشه به بن بست رسیده‌اند، گل از تنهایی بیرون آمده و رنگ و بویی ندارد، کسی فواره جاوید را نمی‌بیند، دیگر ترس و حدّ و مرز از میان رفته، خبری از صمیمت نیست، کودکی نیست، جوجه‌ها بزرگ شدند، لانه‌ای نیست، خانه دوست فراموش شده است.

چهارم اسفند بود که تبلیغات نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع شد و از دیروز اوج گرفته تا حدی که طرفداران نامزدها به بنرهای تبلیغاتی یکدیگر هم رحم نمی‌کنند و برخی از کاندیداها هم به‌طور مستقیم و در جمع مردم به تخریب رقبای خود می‌پردازند.

به نظر می‌رسد اخلاق انتخاباتی فراموش شده، برخی از نامزدها هم که گویا همه مکان‌های عمومی را تصرف کردند با این کار صدای سایر نامزدها را بد جوری در آورده‌اند.

در شرق مازندران هم از دو روز گذشته موضوع پیامکی با مضمون حذف عنوان دکتر از ابتدای نام یکی از کاندیداها، جنجال به پا کرد تا حدی که افکار عمومی را به شک و شبهه وا داشته و حالا مردم از یکدیگر می‌پرسند این دیگر چه بازی جدیدی است و از طرفی سایر کاندیداها مصر هستند که آخرین مدرک تحصیلی آنها به اطلاع مردم برسد.

هجمه‌های اصلی در شرق مازندران بر روی عضو منتخب جبهه متحد اصولگرایان است و در آخرین اقدام رقبای او از شب گذشته پیامک‌هایی با این عنوان که ایشان جانباز نیست به خط‌های ایرانسل ارسال کردند.

جنجال بر سر آخرین مدرک تحصیلی این کاندیدا هم صفحه دیگری از ماجرا است و واضح است وقتی که آخرین مدرک تحصیلی برای قرار گرفتن در لیست نامزدهای انتخاباتی از سوی مسئولان تصمیم‌گیر کارشناسی ارشد اعلام شده، اصرار رقبا برای اعلام آخرین مدارک کاندیداها در حالی که تاثیر چندانی هم در طرفداران نخواهد داشت، یک بازی سیاسی است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول