اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری خبر داد

ساخت برنامه انتخاب برتر کمک به رأی اولی‌ها برای حضوری آگاهانه در انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: انتخاب برتر از تولیدات شبکه استانی صدای مرکز این استان طرحی ابتکاری برای ترغیب رأی اولی‌ها برای حضور با بصیرت در انتخابات است.

ساخت برنامه انتخاب برتر کمک به رأی اولی‌ها برای حضوری آگاهانه در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رحیم‌زاده اظهار داشت: در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برای زمینه‌سازی حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

وی افزود: تولید 20 گزارش خبری و مستند انتخابات و تهیه 18 مستند خبری با عناوین گام نهم و فصل حضور برای پخش در بخش‌های خبری سیمای جهان‌بین، تولید چهار نماهنگ با نام‌های عشایر و انتخابات، روشنای حضور، گام نهم و ایران سربلند، تولید شش برنامه رادیویی رویداد با موضوع انتخابات به مدت 60 دقیقه و تولید هشت مستند خبری رادیویی فصل حضور از جمله این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

رحیم‎زاده ادامه داد: ارسال گزارش‎های تولیدی و نماهنگ‎ها برای پخش در بخش‎های خبری سراسری و همچنین افزایش ساعات پخش بخش‌های خبری و اختصاص 80 درصد خبرها به بحث انتخابات از دیگر برنامه‌های معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در زمینه‎‌سازی حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی است.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از تولید و پخش برنامه تا فردا ویژه انتخابات در حوزه معاونت سیمای این استان خبر داد و گفت: این برنامه به‌ منظور تبیین قوانین و روند اجرای انتخابات، تنویر افکار عمومی، تشویق و تهییج هم استانی‌ها برای حضور گسترده در انتخابات در بخش‌های مختلف در فواصل برنامه‌ها روزهای دوشنبه و چهارشنبه از سیمای جهان‌بین پخش می‌شود.

وی اظهار داشت: مباحث کارشناسی با حضور کارشناسان مطلع به مسائل روز و امور انتخابات، گزارش،‌ وله‌های مرتبط با قوانین و مقررات انتخاباتی، مسابقه و موسیقی تصویر بخش‌های مختلف برنامه تا فردا به تهیه‌کنندگی بیژن علی بابایی را تشکیل می‌دهند.

رحیم‌زاده تولید برنامه انتخاب برتر در شبکه استانی صدای مرکز این استان را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و گفت: این برنامه ویژه انتخابات در طرحی جدید و ابتکاری و به‌منظور ترغیب و تشویق مردم به ویژه رأی اولی‌ها برای حضور با بصیرت و آگاهی تهیه می‌شود و موضوع آن داستان نوید و نگار خواهر و برادری رأی اولی است که برای انتخاب درست از اقشار مختلف جامعه کمک می‌گیرند.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در انتخاب برتر علاوه بر گفت‌وگوهای شخصیت‌های داستان نظر افراد مختلف جامعه درمورد انتخابات و شرایط انتخابی شایسته و برتر مطرح می‌شود و پیام رهبر، مباحث کارشناسی، موسیقی و آنونس بخش‌های این برنامه را تشکیل می‌دهند.

وی میثاق ملی را از دیگر این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این برنامه به‌منظور زمینه‌سازی حضور گسترده مردم در انتخابات به صورت میزگرد تهیه و در آن با حضور کارشناسان مختلف در حوزه‌های علوم اجتماعی و علوم سیاسی درمورد انتخابات بحث می‌شود.

رحیم‌زاده تأکید کرد: وحدت ملی، بیداری اسلامی و حضور گسترده در انتخابات از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آنها پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول