اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 185

قزل‌سفلی: حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار کشور می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات گنبدکاووس گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار بیشتر کشور خواهد شد.

قزل‌سفلی: حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار کشور می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلو در همایش حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در سالن هلال‌احمر این شهرستان با حضور دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش نشاط انتخاباتی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، در تقویت بنیان‌های نظام اسلامی، تحت ولایت‌فقیه مؤثر است و قدرت چانه‌زنی مسئولان را در مسائل جهانی بیشتر می‌کند و کشور را در مقابل توطئه‎های دشمنان بیمه می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات گنبدکاووس افزود: دهیاران به عنوان بازوان توانمند شوراهای اسلامی روستا و شورای بخش حلقه واسط بین دولت و ملت به شمار می‎روند که باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.

قزل‌سفلو خاطر نشان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و الهام‌بخش بیداری اسلامی و جنبش ضد سرمایه‌داری در دنیاست.

وی همچنین اظهار داشت: استکبار جهانی هر آنچه از دستش بر می‌آمد بر ضد نظام اسلامی به کار گرفت بحران‎ها، ترورها، تحریم‌ها و جنگ را راه انداخت T اما کاری از پیش نبرد و همه اینها موجب پیشرفت روزافزون ایران اسلامی و استقلال کشور شد.

رئیس ستاد انتخابات گنبدکاووس با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی الهی است و ملت ایران با وحدت، اتکا به خدا و ایمان به بهترین علوم و موفقیت‌های علمی دست یافته افزود: یکی از مهم‌ترین و بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشرفت‌های علمی و دستیابی جوانان به علوم نوین است.

قزل‌سفلو با اشاره به اینکه به طور میانگین هر ساله یک انتخابات در کشور برگزار شده ادامه داد: مردم ایران در پاسخ به ندای رهبر، حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و با حضور حداکثری در شعب اخذ رأی، بصیرت و آگاهی خود را به منصه ظهور خواهند رساند و بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم آماده است.

بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس نیز در این همایش گفت: هر چه مشارکت مردمی در انتخابات بیشتر باشد اعتبار و مصونیت نظام بالاتر خواهد رفت.

حسین رضایی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی است خطاب به دهیاران و شوراهای اسلامی روستا عنوان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستا می‌توانند به تشویق مردم برای شرکت در انتخابات بپردازند و ملاک‎ها و معیارهای انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند.

وی همچنین اذعان داشت:‌ شوراها و دهیاران روستاها به عنوان نخستین نهاد رسمی که با مردم در ارتباط هستند جایگاه ارزنده‌ای در برگزاری و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات بر عهده دارند.

بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به بیداری اسلامی جهان اسلام متذکر شد: حضور حداکثری در انتخابات با توجه به بیداری اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول